Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
25954 1

F&B Coordinator - Điều phối viên bộ phận Ẩm Thực

  • Hạn nộp: 31/08/2025
  • Mức lương: 8 - 12 triệu

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Ngành nghề
Ẩm thực
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
26/07/2025 16:05

Mô tả công việc

  • Be an exemplary role model in inspiriting team members through strong demonstration of the Capella Culture and Service Philosophy.
  • In charge of Cadena shift applied, correction, overtime request, leave request…
  • Perform general office duties to support both the DoFB and the F&B Division (e.g. filing, sending emails, typing, sending outgoing faxes, delivering incoming faxes, copying, opening or distributing mail).
  • Coordinate and organize meeting schedules, agenda and required documents as instructed by the DoFB.
  • Receives and assists visitors and Telephone callers and refers them to DOFB or another appropriate person as circumstances warrant.
  • Ensures all correspondence addressed to DOFB are responded to/acted on within established timeframes.
  • Arranges business itineraries and coordinates requirements as instructed.
  • Maintains filing and records management system and other office flow procedures.
  • Responsible for updating of all outlet menu, effectively communicate and distribute updates and or special promotional programs to all departments.
  • Maintain an up to date knowledge of the hotel daily services, activities, promotion, and event. Effectively communicate and update all team members on any changes to ensure guests receive up-to-date information.
  • Establishes and maintains proper filing system and procedures. Protects the confidentiality of all files, ensuring that access is limited to those who are specifically authorized to access certain files.
  • Prepare and review written documents (e.g. daily logs, business letters, memoranda, reports) including proofreading and editing written information to ensure accuracy and completeness.
  • Maintain an up to date knowledge of the hotel daily services, activities, promotion, and event. Effectively communicate and update all team members on any changes to ensure guests receive up-to-date information. .
  • Assists the higher management in updating the Standard Operating Procedures in accordance to the hotel standards and business level by suggesting improvements to improve efficiency of work and performance.
  • Report any issue or damages and breakdowns within working areas and the hotel to ensure a defect-free facilities and service amenities provided.
  • Maintains strong working relationships with other departments to ensure effective communications for operational issues, serves as a role model for inter-departmental collaboration and support..

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary
  • Participating in social insurance, health insurance and unemployment insurance at the contracted salary
  • Enjoy monthly service fee with high rate
  • Be rewarded on Holidays, New Year and special occasions of the year
  • 13th month salary bonus according to revenue
  • Participate in periodic team bonding activities
  • To develop career in a dynamic and professional international working environment

Yêu cầu công việc

  • Qualification

Diploma/ Bachelor’s degree in Business Administration or Hospitality Management

  • Work Experience

Experiences in similar role at luxury hotels/resort

Secretarial experiences is of advantage

  • Technical Skills

Excellent command in written and spoken English

Competent computing skills (e.g. Microsoft word)

Yêu cầu hồ sơ

Đính kèm CV/Hồ sơ cá nhân cập nhật nhất có ảnh
Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 11 Lê Phụng Hiểu, Trang Tien, Hoàn Kiếm, Hà Nội, Vietnam
  • Capella Hanoi Hotel là dự án hợp tác giữa tập đoàn Sun Group và tập đoàn khách sạn 5 sao Capella Hotel Group có trụ sở tại Singapore với các văn phòng tại Châu Âu, Trung Quốc và Hoa Kỳ. Chúng tôi là khách sạn đầu tiên đánh dấu sự hiện diện của Capella Hotel Group tại Hà Nội, Việt Nam. Khách sạn được thiết kế với nguồn cảm hứng chủ đạo từ Nhà Hát lớn Hà Nội. Với lối thiết kế nghệ thuật, tinh tế và chi tiết của kiến trúc sư khách sạn hàng đầu thế giới Bill Bensley, Capella Hanoi với quy mô 47 phòng tự hào sẽ trở thành boutique hotel 5 sao đầu tiên tại trung tâm thủ đô.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo