Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
36147 1

Assistant Purchasing Manager - Trợ lý quản lý bộ phận thu mua

  • Hạn nộp: 31/03/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Ngũ Hành Sơn - Đà Nẵng
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Ngành nghề
Tài chính, kế toán
Cập nhật
28/03/2024 14:50

Mô tả công việc

1. ABOUT THE ROLE

 Coordinating the purchasing requirements of the resort and ensure all are met in a timely, cost effective manner, producing the most qualitive samples, at the minimal price. An effective Assistant Purchasing Manager utilizes professional and ethical relationships with suppliers of same values, to support the success of the Resort operation. This position is responsible for ensuring the implementing of purchasing policies and procedures.

2. KEY RESPONSIBILITES

General

• To oversee and ensure the effective implementation of the tender system so that the continuous supply of quality goods and services to the resort is not compromised.

• To ensure the timely preparation of purchase orders so that all approved purchase requests can be ordered and the good delivered by the suppliers on the date needed.

• To conduct periodic market surveys in association with the Departments concerned to determine and/or validate the availability and prices of market goods.

• To coordinate and liaise with the Head of Department on all matters

• To keep track of all outstanding purchase orders to ensure that goods are delivered on time

• Primarily responsible to ensure that the best price is obtained for specified products and to ensure that supplier lead times will comply with resort requirements in order that there be NO out of stock situations.

Others:

• To visit and evaluate suppliers, to request quotations or bids, to negotiate prices and term, to place orders, to resolve problems, to follow up any outstanding delivery and activate any payment with resort current suppliers and potential suppliers.

• To cultivate a sound relationship with the Resort’s suppliers.

• Works closely with all departments of the Resort

• Other tasks assigned by Head of Department

Quyền lợi được hưởng

  • Working with an expat environment;
  • Competitive salary package;
  • Accident Insurance;
  • 12 - 18 days of Annual Leave depends on level;
  • Uniform Laundry by the Company;
  • Daily meals, Officer Check, privileges of using Hotel services,...;
  • Other attractive benefits,....;

Yêu cầu công việc

• 3 years of related experience or more.

• Knowledge of merchandise being purchased.

• Candidates with Hotel experience and familiar with MC systems are preferred.

Yêu cầu hồ sơ

Please submit your CV to career.frdn"at"fusionhotelgroup.com
Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Đường Trường Sa, Hoa Hai, Ngũ Hành Sơn, Da Nang, Vietnam
  • http://www.fusionresortvillas.com
  • Fusion Resort & Villas Da Nang là khu nghỉ dưỡng đẳng cấp quốc tế 5 sao, được xây dựng và thiết kế độc đáo mang dấu ấn đặc trưng riêng theo thương hiệu Fusion. Khu nghỉ dưỡng 5 sao Fusion Resort & Villas Da Nang được thiết kế với không gian thơ mộng, diện tích 15.75 ha, trải dài trên khoảng 300m mặt tiền biển, cách núi Ngũ Hành Sơn 2km rất dễ dàng và thuận cho du khách tham quan phố cổ Hội An và trải nghiệm thành phố Đà Nẵng năng động.

Thông tin liên hệ

  • Phòng HCNS - HCNS

Mã QR giới thiệu