Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
38639 1

Marketing Manager/ Director

  • Hạn nộp: 25/05/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận 1 - TP HCM
Giờ làm việc
Khác
Cập nhật
16/05/2024 22:17

Mô tả công việc

Position Summary

-Responsible to assist Hotel’s in the day to day operation of marketing and promotional activities with marketing team.

-Assist in the development and deployment of marketing and communications strategies and initiatives at property level.

-Handle media visits and enquires, site tours, oversee filming and photo shoot activity as it relates to marketing and communications, in conjunction with Marketing Manager.

-Support the development and maintenance all hotel collateral, communications, partnerships, comarketing to promote the Hotel in a unique and varied role. Roles & Requirements .

-Assist in the coordination of marketing and communications activities to leverage reach/results as directed by GMr & CEO.

-Assist in the creation of all marketing material– (Guest & Internal ie. Menus, leaflets, in-room etc.) and manage the production of all hotel and sales team collateral, branding and logo items ensuring all branding and company guidelines are followed.

-To assist in the development of Hotels brand guidelines with external design agency.

-Assist in coordination of marketing campaigns with sales activities 

-Monitoring and measuring the effectiveness of marketing communications/campaigns.

-Support the Marketing Team in maintaining effective internal communications to ensure that all relevant hotel departments are kept informed of marketing/communications objectives and initiatives.

-Ensure press material, image library, third-party websites etc. are updated and accurate.

-On property Communications & Marketing support (be present filming and photo shoot activity – both internal and external, conducting site tours when required)

-Monitor, analyze and communicate PR results on a monthly basis

-Produce and submit PR, Marketing and Social media activity report

-Provide ongoing social media support, both technical and editorial, as directed by GM

-Social Media coverage to cover in the absence of the Digital Executive if required

-Support in monitoring all hotel & resort social media channel

-Support building a network of digital influencer.

-Assist in the coordination of marketing and communications activities to leverage reach/results as directed by GM, CEO.

Quyền lợi được hưởng

- Trợ cấp giữ xe, bữa ăn trong ca, đồng phục...

- Thưởng hiệu quả công việc.

-Được đào tạo, hướng dẫn, phát triển công việc.

-BHXH sau thử việc, BH 24/7

Yêu cầu công việc

-Tốt nghiệp Đại học trở lên.

-Ngoại ngữ: Tiếng Anh giao tiếp lưu loát.

-Có kinh nghiệm ít nhất 1 năm trong ngành dịch vụ nhà hàng, khách sạn.

-Phong cách chuyên nghiệp, thân thiện và lịch sự với khách hàng.

-Giao tiếp tốt, sức khỏe tốt.

-Có thể làm việc độc lập.

-Cẩn thận, tỉ mỉ trong công việc.

Yêu cầu hồ sơ

Bổ sung hồ sơ sau khi đạt phỏng vấn.

Nộp hồ sơ photo hoặc gửi CV qua mail , số diện thoại liên hệ: 0866 149 409

Địa chỉ nộp hồ sơ: 19-21 Đông Du, Phường Bến Nghé, Quận 1, TPHCM

Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 500 - 999
  • 36-38 Thái Văn Lung, Bến Nghé, District 1, Ho Chi Minh City, Vietnam
  • Thoughtful Our brand speaks with care and consideration. We understand that every guest has unique needs and expectations. We aim to anticipate these needs, and provide thoughtful solutions and recommendations throughout our communications. Kinship We believe in fostering a sense of connection and belonging. Our brand's tone of voice should reflect warmth, friendliness, and a genuine desire to build relationships with our guests. We aim to create an environment where everyone feels like part of our extended family. Playful We embrace a playful spirit that adds joy and spontaneity to our guests' experiences. Our tone should be light-hearted, infused with humor and positivity, while maintaining professionalism and respect for individual preferences. Explorative We encourage curiosity and a thirst for exploration. Our communication should inspire and excite, inviting guests to venture into new experiences. Bold We embrace a spirit of innovation, pushing boundaries, and thinking outside the box. We strive to be forward-thinking and assertive in our communications, while remaining respectful and inclusive. Trendy We aspire to be at the forefront of style and trends. Our communication style should be contemporary, reflecting a modern aesthetic that appeals to our target audience. WELCOME TO OUR TEAM-KIN HOTEL

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu