Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
36396 1

Guest Relation Officer / Nhân viên đưa đón Sân bay

  • Hạn nộp: 30/04/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
3
Nơi làm việc
Thành Phố Nha Trang - Khánh Hòa
Giờ làm việc
Làm theo ca
Loại hình
Resort/ Khu Du lịch
Ngành nghề
Tiền sảnh
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
05/04/2024 16:40

Mô tả công việc

Job Description:

• Welcome the guests as soon as they land from their flights with the signboard

• Provide information to the guests on requested services at the airport (mobile sim cards, money exchange, lost and found information, transportation, etc.)

• Assist and direct the guests to our car transfer service

• Coordinate with the team for information about the airport service (flight delays, special events on public holidays, military patrol, etc.)

• Set up and check the amenities on our cars (water, cold towels, music, wifi, etc.) accordingly

• Assure the good condition of the airport counter (cleaning, organizing, and decorating)

• Report to the transportation team and leaders all guest related issues during the transfer

• Support to find and bring back the lost and found luggage for the guests

• Support the GRO team at the resort when there is no demand at the airport

Shifts: 3 main shifts are decided by the frequency and the landing time of the flights. Additionally, based on the daily memo, the extra shifts may need to be arranged accordingly.

• Night shift: 9:00 pm – 6:30 am

• Morning shift: 6:30 am – 4:00 pm

• Afternoon shift: 1:00 pm – 10:30 pm

Transfer to the airport: GROs are supposed to be at the mainland to clock in their shift before following with a Marriott car to the airport based on the transportation team’s arrangement. When ending the shift, GROs are obligated to be back to the mainland to clock out before leaving work.


Quyền lợi được hưởng

  • Days off/week: 2 days
  • Competitive package| 13th salary month
  • Full salary & service charge, social insurance during probation
  • Medical Insurance Plan upon the hotel policy: Social insurance, health insurance and unemployment insurance
  • National and international training courses
  • Opportunity to develop career

Yêu cầu công việc

  • English communication: Fluent
  • Solving problems
  • Guest Service skill

Yêu cầu hồ sơ

Apply direct to Hoteljob.vn
Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Nha Trang, Khánh Hòa, Vietnam
  • Off the coast of the beautiful beach destination in Nha Trang City, where the sun shines brightly 300 days a year, the new Nha Trang Marriott Resort & Spa, Hon Tre Island is preparing to welcome you, offering a unique experience to all travelers in this tropical paradise. The resort is expected to feature 829 rooms – 403 rooms and suites, plus 426 two-, three- and four- bedroom private villas, each with a private pool. Guests will be able to choose from multiple F&B outlets, including Marriott Hotels’ signature Greatroom lobby lounge, and a pool bar. Facilities include three meeting rooms, two pools, two tennis courts, a fitness center, and a spa.

Thông tin liên hệ

  • Nhân Sự

Mã QR giới thiệu