Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
32209 1

Guest Relations Talent - Nhân viên Quan hệ Khách hàng

  • Hạn nộp: 31/05/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Thành Phố Hội An - Quảng Nam
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Tiền sảnh
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
26/04/2024 09:37

Mô tả công việc

• Ensure working area are always tidy and clean.

• Welcome and greet guests.

• Answer and direct incoming calls.

• Inform guests of hotel rates and services.

• Make and confirm reservations for guests.

• Ensure proper room allocation.

• Register and check guests in.

• Confirm relevant guest information.

• Verify guest's payment method.

• Verify and imprint credit cards for authorization.

• Issue room keys and direct guests to their rooms.

• Maintain clear and accurate records of guest room bookings.

• Receive and transmit messages for guests.

• Listen and respond to guest queries and requests both in-person and by phone.

• Provide accurate information about local attractions and services.

• Liaise with necessary staff including housekeeping and maintenance to address any problems or complaints made by guests.

• Complete and maintain any incident reports, daily activity reports or other reports requested by management.

• Manage conference room bookings and scheduling.

• Review accounts and charges with guests during the check-out process.

• Process accurate payment of guest accounts.

• Inform housekeeping when rooms have been vacated and are ready for cleaning.

• Monitor visitors to the hotel.

• Enforce rules and policies of the hotel.

• Maintain a neat and orderly front desk and reception area.

• Process cash, debit card and credit card transactions for guests.

• Performance any tasks may assigned by superior.

• Smile to every guest and offer an appropriate hospitality comment.

• Speak to every guest in a friendly, enthusiast and courteous tone and manner.

• Answer guest questions and requests quickly and efficiently or take personal responsibility to get the answer.

• Anticipate guest needs and resolve guest problems.

Quyền lợi được hưởng

- Dynamic and friendly open working environment
- Competitive benefits and compensations
- Attractive allowances and other special caring programs as per Company regulation.
- High opportunity for learning, development and promoted career path.

Yêu cầu công việc

• BA/BSc or diploma in hotel management or relevant field.

• Experience in a front office job is an advantage.

• Excellent command of English language, the second language priority.

• Knowledge of Smile or Otherworld Class Property Management System is an advantage.

• A positive attitude and excellent communication skills. Experience in motivating and leading a winning team.

Yêu cầu hồ sơ

- Available for candidates Quảng Nam and Đà Nẵng locations only.

Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 328 Lý Thường Kiệt, phường Tân An, thành phố Hội An
  • https://wafaifo.com
  • Dự án khu nghỉ dưỡng 5 sao tiêu chuẩn quốc tế Wafaifo Resort Hoi An nằm ở trung tâm thành phố ở địa chỉ 328 Lý Thường Kiệt, phường Tân An, thành phố Hội An sắp ra mắt và đi vào hoạt động với công suất hơn 134 phòng, hứa hẹn là địa điểm hấp dẫn du khách trong và ngoài nước cũng như thu hút nhân lực địa phương đến làm việc.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu