FO Supervisor
- Hạn nộp: 30/05/2024
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Thành Phố Hội An - Quảng Nam
Làm theo ca
Tiền sảnh
Trưởng ca/ Giám sát
29/04/2024 10:38
Mô tả công việc
- Ensure Outstanding customer care at all times
- Uses suggestive selling techniques to sell room nights, increase occupancy and revenue.
- Supervise daily shift process ensuring all team members adhere to standard operating procedures.
- Train, direct the work of, resolve issues/problems and counsel the front desk team members to ensure a quality operation.
- Resolve customer issues, complaints, problems in a quick, efficient manner to maintain a high level of customer satisfaction and quality service.
- Allocate rooms to expected arrivals after checking the guests preferences and special requests
- Build strong relationships and liaise with all other department's especially housekeeping, reservations etc.
- Cross Check all billing instructions are correctly updated
- Controls cash transactions at the front desk and maintains complete responsibility for personal bank as specified by hotel bank agreement policy
- Supervise the operations of the front desk to ensure an optimal level of service and hospitality is provided to the guests.
- Performs other duties as assigned, requested or deemed necessary by management.
- Ensure Front office log book is always updated and actioned upon.
- Ensures safety by following guest check in and security procedures and reporting suspicious activity to manager or MOD.
- Assist all departments in servicing the guests during high volume periods.
- Takes responsibility in the absence of the Duty Manager / Front office manager
Quyền lợi được hưởng
- Thử việc nhận 100% lương/ Probation receives 100% salary
- Lương, Chế độ, đãi ngộ hấp dẫn/ Attractive salary, benefits and benefits
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp/ Professional working environment
Yêu cầu công việc
- Level of Education: Vocational Diploma (Foreign language or Hospitality Management);
Học vấn: Cao đẳng trở lên (Ngoại ngữ hoặc Du lịch)
- Excellent verbal and written communications skills in English, additional foreign language is a plus;
Nói và viết tốt tiếng Anh tốt, ưu tiên người có thể sử dụng thêm ngoại ngữ khác;
- Pro-active with a passion for luxury hospitality;
Chủ động trong công việc với niềm đam mê nghề nghiệp;
- A minimum of 3-year experience in a similar role, preferably in the luxury and upscale settings;
Ít nhất 2 năm kinh nghiệm ở vị trí tương đương, ưu tiên người có kinh nghiệm ở phân khúc khách sạn cao cấp;
- Outstanding interpersonal, communication skills;
Có kỹ năng cá nhân và giao tiếp tốt;
Yêu cầu hồ sơ
- Hoặc nộp hồ sơ trực tiếp: khách sạn Legacy Hội An, đường Tống, Văn Sương, Cẩm Thanh, Hội An, Quảng Nam
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- 488 Cửa Đại, Cẩm Châu, Hội An, Quảng Nam, Vietnam
- https://senretreathoian.com
Where you finally close down all your worries. Sip in the story of a Faifo culture in an oasis. Let the lotus take you through a journey of soulfully embraced simplicity and culture. Nơi mọi âu lo khép lại và mở ra những câu chuyện thú vị về một ốc đảo bình yên giữa lòng Hội An. Những đóa sen tinh khiết sẽ dẫn dắt bạn qua một hành trình thư giãn, cân bằng thân – tâm – trí và khám phá những giá trị tinh túy nhất của phố cổ Hội An.
Thông tin liên hệ
- Ms. Kiều - HRM