[Làm việc tại Emerald Ho Tram Resort - Bà Rịa Vũng Tàu] - Housekeeping Manager
- Hạn nộp: 31/05/2024
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Toàn Quốc
Giờ hành chính
Buồng phòng
23/04/2024 13:18
Mô tả công việc
Monitors Housekeeping personnel to ensure all guests and internal customers receive prompt and courteous service
Oversees laundry operations
Schedules routine inspections of all Housekeeping areas by/with the Assistant Executive Housekeeper and other supervisory personnel
Inspects guest and public areas on a regular basis to ensure that the furnishings, facilities, and equipment are clean and in good repair
Manages spring cleaning schedules
Makes recommendations to the General Manager or designate regarding the upkeep of furnishings, facilities, and equipment, ensuring they are clean and in good repair
Informs other departments of Housekeeping matters that concern them, particularly the Laundry Department, the Engineering Department, the Front Office, and the Food and Beverage department.
Maintains open channels of communication with other department heads and the General Manager or the General Manager’s designate
Establishes and maintains effective human relations and works with human resources to ensure that team members performance is effectively managed
Maintains appropriate standards for dress, hygiene, uniforms, appearance, posture and conduct of Housekeeping personnel
Quyền lợi được hưởng
- Đóng đầy đủ các chế độ cho người lao động theo qui định của pháp luật hiện hành (BHXH,BHYT,BHTN...)
- Chế độ tăng lương hàng năm.
- Lương tháng 13 theo qui định của công ty
- Có phí phục vụ hàng tháng
- Được hỗ trợ chế độ dành cho cấp Quản lý - Điều hành
- Được nghỉ bù, nghỉ phép và các ngày lễ theo chế độ của công ty.
Những chế độ khác sẽ được trao đổi cụ thể khi PV.
Yêu cầu công việc
- Địa điểm làm việc: Emerald Hotram Resort - Bà Rịa Vũng Tàu
Required Skills
Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
Good writing skills
Proficient in the use of Microsoft Office
Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities Strong Leadership skills in managing teams
Qualifications
Bachelor’s degree or Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
Experience
4 years housekeeping / laundry experience preferably in a hotel of similar size and complexity and including supervisory experience.
Type and level of experience required may vary slightly based on size and complexity of operation
Yêu cầu hồ sơ
- Nộp hồ sơ ứng tuyển trên Hoteljob.vn hoặc gởi trực tiếp cho nhà tuyển dụng.
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô: 1.000 - 4.999
- 4 Pasteur, Xương Huân, Nha Trang, Khánh Hòa, Vietnam
- https://ttchospitality.vn/
TTC Hospitality sở hữu chuỗi dịch vụ đa dạng: "Lưu trú – Trung tâm hội nghị/ Nhà hàng - Vui chơi giải trí - Lữ hành" với hữu 20 khách sạn/ khu nghỉ dưỡng, trung tâm hội nghị và khu vui chơi trải dài trên khắp cả nước, hơn 1.200 phòng nghỉ đạt tiêu chuẩn từ 3-5 sao tại các thành phố du lịch trọng điểm trong nước như Hội An, Nha Trang, Đà Lạt, Ninh Thuận, Phan Thiết, Tp. Hồ Chí Minh, Bến Tre, Cần Thơ và ngoài nước như Campuchia… phục vụ hơn 2 triệu lượt khách Việt Nam và Quốc tế mỗi năm. Với sứ mệnh "Đồng hành cùng địa phương góp phần phát triển ngành du lịch Việt Nam", TTC Hospitality cam kết liên tục xây dựng các sản phẩm du lịch đa dạng nhằm mang đến những trải nghiệm trọn vẹn trong các chuyến du lịch, công tác hay nghỉ dưỡng, từ đó quảng bá sâu rộng hơn nét đẹp của thiên nhiên, đất nước, con người Việt Nam đến với du khách trong và ngoài nước.
Thông tin liên hệ
- Nhân sự - Regional Recruitment Manager