[Làm việc tại Emerald Ho Tram Resort - Bà Rịa Vũng Tàu] - Guest Service Agent/Nhân viên Lễ tân
- Hạn nộp: 31/05/2024
- Mức lương: 8 - 12 triệu
Thông tin cơ bản
2
Toàn Quốc
Làm theo ca
Tiền sảnh
Nhân viên
30/05/2024 23:42
Mô tả công việc
Registers and rooms all arrivals according to established procedures
Maintains intimate knowledge of departmental standards and procedures
Performs check in, check out and room change procedures and ensures all data are entered completely into the hotel systems in accordance with reservation
Maintains cashier float and ensures accurate daily report of all money received
Cashes hotel guest’s personal and travelers checks and assists with currency exchange
Keeps abreast of all modifications to accounting policies and procedures
Responsible and attends to guest’s request of using the service of safety box at all times
Knowledgeable of all special promotion procedures, for programs such as; Seasonal Packages, Frequent Flyers Programs, and also TTC programs.
Attends to guest’s complaints, inquiries and requests, referees problems to supervisor/Duty Manager if he/she unable to assist
Is familiar with other TTC hotels so that guest indicating any next destination on the registration card can be “sold” an onward booking to another TTC hotel
Does everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a positive impression of hotel service
Performs the audit balances and prepares all works for audit in an orderly fashion
Quyền lợi được hưởng
- Đóng đầy đủ các chế độ cho người lao động theo qui định của pháp luật hiện hành (BHXH,BHYT,BHTN...)
- Chế độ tăng lương hàng năm.
- Lương tháng 13 theo qui định của công ty
- Có phí phục vụ hàng tháng
- Được hỗ trợ chế độ dành cho cấp Quản lý - Điều hành
- Được nghỉ bù, nghỉ phép và các ngày lễ theo chế độ của công ty.
Những chế độ khác sẽ được trao đổi cụ thể khi PV.
Yêu cầu công việc
- Địa điểm làm việc: Emerald Hotram Resort - Bà Rịa Vũng Tàu
Required Skills –
Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
Able to read and write English
Proficient in the use of Microsoft Office and SMILE
Qualifications –
High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
Experience –
1 year experience in guest / customer service, or an equivalent combination of education and experience.
Yêu cầu hồ sơ
- Nộp hồ sơ ứng tuyển trên Hoteljob.vn hoặc gởi trực tiếp cho nhà tuyển dụng.
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô: 1.000 - 4.999
- 4 Pasteur, Xương Huân, Nha Trang, Khánh Hòa, Vietnam
- https://ttchospitality.vn/
TTC Hospitality sở hữu chuỗi dịch vụ đa dạng: "Lưu trú – Trung tâm hội nghị/ Nhà hàng - Vui chơi giải trí - Lữ hành" với hữu 20 khách sạn/ khu nghỉ dưỡng, trung tâm hội nghị và khu vui chơi trải dài trên khắp cả nước, hơn 1.200 phòng nghỉ đạt tiêu chuẩn từ 3-5 sao tại các thành phố du lịch trọng điểm trong nước như Hội An, Nha Trang, Đà Lạt, Ninh Thuận, Phan Thiết, Tp. Hồ Chí Minh, Bến Tre, Cần Thơ và ngoài nước như Campuchia… phục vụ hơn 2 triệu lượt khách Việt Nam và Quốc tế mỗi năm. Với sứ mệnh "Đồng hành cùng địa phương góp phần phát triển ngành du lịch Việt Nam", TTC Hospitality cam kết liên tục xây dựng các sản phẩm du lịch đa dạng nhằm mang đến những trải nghiệm trọn vẹn trong các chuyến du lịch, công tác hay nghỉ dưỡng, từ đó quảng bá sâu rộng hơn nét đẹp của thiên nhiên, đất nước, con người Việt Nam đến với du khách trong và ngoài nước.
Thông tin liên hệ
- Nhân sự - Regional Recruitment Manager