Trưởng bộ phận đặt phòng
- Hạn nộp: 15/06/2024
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
Mô tả công việc
• Identify guest reservation needs and determine appropriate room type. Verify availability of room type and rate.
• Explain guarantee, special rate, and cancellation policies to callers. Accommodate and document special requests.
• Answer questions about property facilities/services and room accommodations.
• Follow sales techniques to maximize revenue. Input and access data in reservation system.
• Indicate special room reservation types (e.g., complimentary rooms, employee discounts, travel agent inspection rates, and wholesale reservations) by inputting the correct code and rate into the reservation system.
• Follow proper escalation procedures when addressing guest concerns.
Quyền lợi được hưởng
• Uniforms and shift meals are provided by the Hotel
• Creative and friendly working environment.
• Career development opportunities at Company
Yêu cầu công việc
* Can communicate fluently by English.
* Education and Experience:
High school diploma or GED; 2 years experience in the sales and marketing, guest services, front desk, or related professional area.
Or 2-year degree from an accredited university in Business Administration, Marketing, Hotel and Restaurant Management, or related major; no work experience required.
Yêu cầu hồ sơ
- Please send your application by online, email or direct to Hotline Zalo: 085 277 8688

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô:
100 Trần Phú, Lộc Thọ, Nha Trang
-
-
https://queenannnhatrang.com
Với thiết kế sang trọng và đẳng cấp cùng các trang thiết bị nhập khẩu 100% từ Châu Âu. Tọa lạc trên cung đường vàng Trần Phú - Thành phố Nha Trang, Khách sạn Queen Ann sở hữu hướng nhìn biển trực diện, chỉ vài bước chân bạn có thể hòa mình với thiên nhiên, biển xanh, cát trắng. Thật là một nơi lý tưởng để lưu giữ những khoảnh khắc đẹp nhất của kỳ nghỉ với gia đình, bạn bè và một nửa đặc biệt của mình.
Thông tin liên hệ
-
Phòng Nhân Sự - Phòng Nhân Sự
-