Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
32893 1

Learning & Development Manager

  • Hạn nộp: 30/11/2025
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Create training programmes to foster a positive work environment for all employees. Support and administer an annual team member satisfaction survey.

Educate and train managers on On boarding program in accordance with hotel or company policies including, performance management process, and related programmes to foster productivity, and enhance performance.

Analyze training needs of the hotel in general and individual departments, and develop strategies which address needs, presenting in the form of a Training Business Plan for the General Manager and Executive Committee for review

Establish a training library of books, videos, journals and audio visual materials to assist trainers in their training programs and for staff personal development

Assist in the creation of and work within the established L&D/Training department budget and control expenses.

Monitor industrial trainees/interns/vocational trainees to manage costs and ensure compliances.

Monitor the progress of the Training Business Plan for each department to ensure that the training objectives are being achieved

Regular monitoring and evaluation of Guest Love scores

Develop creative ways to inspire and motivate team members to provide guests with a unique experience.

Make time to interact with guests to solicit feedback and build relationships to understand how team members can increase guest satisfaction.

Work with department managers to develop initiatives to reach service standards and drive continuous improvement in the guest experience

Ensure that Department Heads abide by their responsibilities of employee training against departmental SOPs

Provides input for probation and formal performance appraisal discussions to Line Managers in line with company guidelines

Conducts/Drive Service Standard Audits and share feedback with department heads.

Develop awareness and reputation of the hotel and the brand in the local community and promote team member involvement in local community.

Quyền lợi được hưởng

- International and professional working environment.

- Competitive salary range.

- Opportunities for growth and advancement.

Yêu cầu công việc

General requirements:

Bachelor’s degree or Diploma in Hotel Management. A post Graduation in Human Resources Management/ training is desirable.

4 years of relevant experience or similar supervisory role, or an equivalent combination of education and work-related experience.

Yêu cầu hồ sơ

If you are ready to take the next step in your career, send your resume and cover letter via Hoteljob.vn or to email phuong.vo  ihg.com. 
Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • Khối Xuyên Trung, Cẩm Nam, Hội An, tỉnh Quảng Nam, Vietnam
  • Chào mừng bạn đến với Moire Hoi An, Vignette Collection! Tọa lạc bên dòng sông Hoài yên bình, chúng tôi tự hào giới thiệu khách sạn đầu tiên thuộc thương hiệu Vignette Collection tại Việt Nam — một điểm đến mang đậm dấu ấn văn hóa và sự tinh tế được chăm chút trong từng chi tiết. Hãy khám phá các cơ hội nghề nghiệp, cơ hội học tập và phát triển cùng Moire Hoi An, Vignette Collection, một khách sạn thành viên của tập đoàn IHG.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo