Bartender
- Hạn nộp: 24/08/2025
- Mức lương: 12 - 20 triệu
Thông tin cơ bản
Mô tả công việc
- Welcoming customers, reading and listening to people to determine beverage preferences, making recommendations, and taking drink orders.
- Planning drink menus and informing customers about new beverages and specials.
- Selecting and mixing ingredients, garnishing glasses, and serving beverages to customers.
- Checking identification to ensure customers are the legal age to purchase alcohol.
- Taking inventory and ordering supplies to ensure bar and tables are well-stocked.
- Adhering to all food safety and quality regulations.
- Handling cash, credit, and debit card transactions, ensuring charges are accurate and returning correct change to patrons, balancing the cash register.
- Maintaining a clean work and dining area by removing trash, cleaning tables, and washing glasses, utensils, and equipment.
- Developing new cocktail recipes.
Quyền lợi được hưởng
• Tip & SVC
• Accommodation, staff meal, uniform
Yêu cầu công việc
• Under 28 years old, male only
• Good english speaking
• Willing to work long hour
• Must have more than 2 years working in high end restaurant, 5 stars brands
Yêu cầu hồ sơ
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô: 25 - 99
Số 08, Ngõ 25a Đường Lê Văn Lương, phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, thành phố Hà Nội, Việt Nam
-
https://vietnamluxuryexpress.com/
Vào tháng 12/2024, Dự án tàu du lịch cao cấp Bắc Nam SJourney chính thức ra mắt với tư cách là chuyến tàu hỏa hạng sang đầu tiên tại Việt Nam, cung cấp tour Du lịch xuyên Việt với trải nghiệm độc nhất trên tàu hỏa 5 sao, phục vụ khách hàng cao cấp đến từ đa quốc gia Thông tin thêm về tàu SJourney: http://pystravel.vn/tour/17282-tour-cao-cap-xuyen-viet-bang-tau-hoa-5-sao-sjourney-luxury-train-8-ngay-7-dem-tu-tphcm.html?srsltid=AfmBOopqVAaykCtABhANvlfo_cxtk9WuoLY_04xQLmSbKem5ONUyJMNS
Thông tin liên hệ
-
Ms.Hana - HR
-