Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
39343 1

Training Manager

  • Hạn nộp: 15/05/2025
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

  • Developing an annual training plan.
  • Managing the training budget.
  • Assisting department managers to develop and organize their training programmes.
  • Assisting department managers to train individuals designated as departmental trainers.
  • Organizing supervisory and management development programmes.
  • Organizing cross-training programmes.
  • Assisting the management in analyzing training needs.
  • Completing monthly training reports.
  • A two-way communication mode with related departments.
  • Managing time effectively by meeting deadlines on time.
  • Identifying Establishing and solving problems in a professional manner.
  • Responsible for successful management and operations of trainings by measuring the progress of employee improvements towards communication skills, job skills and English skills.
  • Knowing and understanding the job description of all positions in the resort
  • Knowing and understanding resort policies.
  • Maintaining grooming standards for all employees.
  • Communicating effectively with guests, clients, business partners and employees.
  • Being a superior sales person to promote the resort’s image and businesses.
  • Coaching and counseling all employees when applicable.
  • Evaluating objectively the training performance or related employees.
  • Providing the most effective training to all employees regularly.
  • Motivating employees to grow within the company.
  • Developing newsletters connections.
  • Developing himself/herself to become a better manager at all times.
  • Relating the Spa concept to employees and ensure healthy living programme.
  • Performing other duties as assigned by the management.

Quyền lợi được hưởng

We will discuss this through the interview.

Yêu cầu công việc

  • At least Bachelor degree in any field
  • At least 3 year experience international hotels/resorts
  • Strong inter-personality and leadership skills
  • Proficiency in English and computer literate
  • Excellent public speaking skills
  • Strong in driving results, people management and development

Yêu cầu hồ sơ

- Nộp hồ sơ ứng tuyển trên Hoteljob.vn

Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Lô D2C, Khu 1, Khu du lịch bắc bán đảo Cam Ranh, Cam Hải Đông, Cam Ranh, Khánh Hòa.
  • Amiana Resort Cam Ranh

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo