Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
40707 1

Service Runner

  • Hạn nộp: 30/05/2025
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

• Reports for work on time wearing a clean and tidy uniform and neatly groomed per standards.

• To participate in the daily briefing with Housekeeping Supervisor or Assistant Executive Housekeeper.

• To understand and strictly adhere to the rules and regulations established in the Employees Handbook.

• Have a good understanding of the hotel’s emergency procedures, hotel security, fire regulations and all health and safety legislation and ensure implementation of those related to housekeeping department.

• Handle equipment, tools, keys and supplies in proper way, kept in good working condition and regularly inspected, following instructions as directed.

• Report maintenance deficiencies and items in need of repair.

• Follow up hygiene procedure and report hazard issues if any.

• Carry out lost and found procedures.

• Manage master keys in his/her possession.

• Be environmentally aware.

• Grooming standards including uniform dress code, cleanliness and personal hygiene.

• Attend training and meetings when required.

• Carry out any other reasonable task set by the Hotel's Management.

• Clean rugs, carpets and upholstered furniture using a vacuum cleaner, carpet shampoo machine, sofa washing machine.

• Cleans rooms, hallways and restrooms.

• Wash walls and ceiling, move furniture’s and turn mattresses.

• Sweep, mop, scrub, wax and polish floor.

• Receive soiled linen from linen chutes and collect soiled linen for laundering.

• Pickup clean linen and top up the par stock of linen on each floor pantry.

• Refill the par stock of guest amenities and supplies on each floor pantry.

• Help the housekeeping attendant with the heavy lifting when deep cleaning guest rooms.

• Clean all public areas in the prescribed manner while following department standard operating procedures.

• Assist housekeeping attendant with placing bed boards, baby cribs, extra bed etc.

• Report Lost & Found articles, damage or merchandise problems to the housekeeping supervisors.

• Respond at all times in a friendly, helpful manner to guests and other colleagues.

• Carry out any tasks assigned by the supervisors as and when needed.

• Perform duties of housekeeping attendant when necessary.

• Deliver towels, cribs, cots and other items to the guest rooms on requests.

Quyền lợi được hưởng

At IHG, we provide you competitive benefits and comply to all current laws

We genuinely care about people and we show this through living out our promise of True Hospitality each and every day. It’s what connects every colleague in all IHG hotels.​

Each IHG hotel brand delivers True Hospitality in their own way, and at the heart of it all are specific, core service skills.​

True Attitude: being caring, wanting to make a positive difference, and building genuine connections with guests ​

True Confidence: having the knowledge and skills to perform your role, and giving guests the confidence that they can trust you, to help and support them during their stay​

True Listening: focusing on what your guest is saying, picking up on body language that is often overlooked, and understanding what the guest wants and needs​

True Responsiveness: providing guests with what they need and doing so in a timely and caring manner.

Yêu cầu công việc

• It’s a physical role and you’ll be on your feet most of the day, so fitness is important• Strength – with occasional lifting of items up to 50 pounds / 23 kilograms and or push/pulling heavy objects

• You’ll might need to bend and kneel to complete some activities

• Literacy skills - reading, writing and basic maths skills

• Flexible attitude to shifts – you may need to work nights, weekends and/or holidays

Yêu cầu hồ sơ

Send your application via hoteljob.vn 
Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • Đường Võ Nguyên Giáp, Bảo Ninh, Đồng Hới, Quảng Bình
  • voco là một trong những thương hiệu dịch vụ nghỉ dưỡng nổi tiếng toàn cầu thuộc tập đoàn IHG Hotels & Resorts. voco Quảng Bình Resort là một dự án nghỉ dưỡng cao cấp mới tại miền Trung Việt Nam, thuộc thương hiệu voco, mang đến cho du khách những trải nghiệm nghỉ dưỡng đẳng cấp, hòa quyện cùng vẻ đẹp thiên nhiên hoang sơ và hùng vĩ của tỉnh Quảng Bình. voco Quảng Bình Resort tọa lạc tại vị trí đắc địa, nằm gần các điểm du lịch nổi tiếng như động Phong Nha, hang Sơn Đoòng và các danh lam thắng cảnh khác của Quảng Bình. Dự án bao gồm nhiều hạng mục quan trọng, từ các căn biệt thự sang trọng, phòng nghỉ cao cấp đến các tiện ích phục vụ nhu cầu giải trí và thư giãn của du khách. Các căn biệt thự tại voco Quảng Bình Resort được thiết kế với phong cách kiến trúc hiện đại, tinh tế, tạo cảm giác hòa hợp, gần gũi với thiên nhiên, đồng thời mang đến sự riêng tư và thoải mái tối đa cho khách lưu trú. Khu nghỉ dưỡng này không chỉ đáp ứng nhu cầu nghỉ dưỡng của du khách trong và ngoài nước mà còn góp phần quan trọng vào việc phát triển kinh tế địa phương, tạo công ăn việc làm và nâng cao chất lượng cuộc sống cho người dân trong khu vực. Dự kiến khu nghỉ dưỡng sẽ ra mắt vào tháng 03/2025.

Thông tin liên hệ

  • Nguyễn Thị Hạnh Dung - Giám đốc Nhân sự

Mã QR giới thiệu

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo