IT Helpdesk
- Hạn nộp: 30/06/2025
- Mức lương: 10.000.000đ - 14.000.000đ
Thông tin cơ bản
Mô tả công việc
Responsible for administration and internal support of the Company’s PCs, printers, servers, POS, networking issues and related equipment.
Tasks include end user support, license tracking, and performing PC maintenance, upgrades and configurations.
- Provide helpdesk support and resolve problems to the end user’s satisfaction
- Modify configurations, utilities, software default settings, etc. for the local workstation
- Utilize and maintain the helpdesk tracking software
- Document internal procedures
- Assist with onboarding of new users
- Ensure each workstation has a computer, monitor, keyboard, mouse, hard drive, and any additional specialized equipment
- Install, test and configure new workstations, peripheral equipment and software
- Maintain inventory of all equipment, hardware and software licenses
- Manage PC setup and deployment for new employees using standard hardware, images and software
- Assign users and computers to proper groups in Active Directory
- Perform timely workstation hardware and software upgrades as required
- The helpdesk staff also manages the POS system and the business software then forward to each team who is handling their task: infrastructure / application / Web application team.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary: Negotiable based on capability.
- Career development opportunities in a professional and dynamic environment.
- Training and participation in potential projects with opportunities for advancement.
- Sales bonuses applicable even during the probation period.
- 13th-month salary and bonuses on holidays.
- Preferential rates for employees when using the Group's services.
- Full benefits according to the Group's general policies.
Yêu cầu công việc
Knowledge and skills
- Ability to capture, analyze, and solve end-user’s computer problems.
- Good understanding of LAN administration.
- Computer users customer focus attitude.
- Intermediate or advanced English level.
- Good interpersonal skills.
- Good communication.
- Working under pressure
Experience
- Experience of 3-5 years in supporting a large group of users of more than 100 within a LAN environment.
- Experience using Helpdesk ticket system to solve user’s requests.
- Experience in defining and troubleshooting for Server/ Networking devices.
Technical/Professional qualifications
- Computer science or Information Technology Colleges/ university graduates.
- MCSA/CCNA knowledge or higher certification.
Yêu cầu hồ sơ
CV
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Tháp Hà Nội 49 Hai Bà Trưng, Hoàn Kiếm, Hà Nội
Tập đoàn Asia Premier Cruises được biết tới là một trong những Tập đoàn điều hành du thuyền hạng sang hàng đầu tại Việt Nam, với danh mục đầu tư bao gồm ba du thuyền cao cấp tại Vịnh Hạ Long. Ngoài các dự án du lịch trên biển, APC còn tự hào khi sở hữu chuỗi nhà hàng cao cấp tại các thành phố lớn điểm du lịch nổi tiếng trên toàn quốc và các công ty du lịch cung cấp dịch vụ du lịch lữ hành hạng sang có trụ sở tại Việt Nam, Thái Lan và Đài Loan.
Thông tin liên hệ
-
Khanh Huyen Nguyen - Recruitment & Culture Development Manager
-