Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
26206 1

HOUSEKEEPING MANAGER

  • Hạn nộp: 30/06/2025
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

As Housekeeping Manager, you’ll keep all aspects of housekeeping and laundry running smoothly - and ensure high standards are met to deliver memorable and unique guest experiences.

1. People

• Support colleagues to make sure they deliver with compliance and to the standards we expect.

• Drive a great working environment for teams to thrive - linking up departments to create sense of one team.

• Promote teamwork and quality service through daily communication and coordination with other departments.

• Recommend or initiate any HR related actions where needed.

• Cooperates, coordinates and communicates with Department Heads and other inter-departmental secretaries as appropriate.

• Direct daily activities, plan and assign work ensuring you always have the right staffing numbers.

• Develop your team and improve their performance through coaching and feedback, and create performance and development goals for colleagues - recognise good performance.

• Educate and train all team members in compliance with federal, state and local laws and safety regulations. Ensure staff are properly trained and have the tools and equipment to carry out job duties.

• May assist with deep cleaning projects and/or assist housekeeping staff during high volume periods.

2. Financial

• Help prepare and monitor the hotel’s annual budget with a focus on increasing profitability.

• Maintain proper inventory levels managing cost per room for supplies and labour.

3. Guest Experience

• Deliver Crowne Plaza Brand Promise and Service Signatures to daily work.

• Make sure the quality of housekeeping and laundry services is always superb - we have standards - but it’s down to you to make rooms special and memorable for guests.

• Schedule routine inspections of all guest rooms and public areas to ensure furnishings, rooms, equipment, linens, public restrooms, lobby, etc. are clean and in good repair to meet guest satisfaction.

• Carry out special requests from guests, VIPs, repeat visitors and club members.

• Help guests with their questions and complaints to achieve complete guest satisfaction.

4. Responsible Business

• Maintain and order supplies and equipment whilst minimising waste and maintaining “green” initiatives (example: container recycling, and cleaning agents).

• Reunite items with owners - and log any lost and found property;

• Be responsible in keeping the property safe and secure, to participate in any resort activities related to Fire Life safety.

• Perform other ad-hoc duties – unexpected moments which may be assigned by management when we have to pull together to get a task done.


Quyền lợi được hưởng

1. LEAVE - NGÀY NGHỈ
  • 2 day - off per week/Hưởng 2 ngày nghỉ/tuần.
  • At least 12 Annual Leave per year/Ít nhất 12 ngày phép/năm.

2. ALLOWANCE - TRỢ CẤP

  • Service charge/Thưởng phí phục vụ hàng tháng.
  • Relocation allowance/Trợ cấp chi phí di chuyển nhận việc.
  • Home leave allowance/Trợ cấp thăm nhà.
  • Rest & Relaxation allowance (depends on job band)/Trợ cấp nghỉ dưỡng (tùy cấp bậc).

3. INSURANCE - BẢO HIỂM

  • 24/7 Insurance provided by the Resort from start date/Được Khu nghỉ dưỡng mua bảo hiểm tai nạn 24/7 từ ngày đầu nhận việc.
  • CompulsoryInsurance by Law/Được đóng các loại bảo hiểm bắt buộc theo quy định nhà nước.

4. OTHER BENEFITS - CÁC PHÚC LỢI KHÁC

  • Accommodation at Staffhouse, meal, bus to work (free)/Được cung cấp phòng ở tại Nhà nhân viên, bữa ăn, xe đưa đón đi làm (miễn phí).
  • Birthday voucher and celebration/Được tổ chức sinh nhật và phiếu quà tặng.
  • Discount on resort service, IHG employee rate/Được hưởng giảm giá sử dụng dịch vụ tại resort, đặt phòng giá nhân viên IHG.

Yêu cầu công việc

1. Education:

  • High School Diploma/secondary education/equivalent.

2. Service years in the field:

  • Four years' housekeeping/laundry experience preferably in a hotel of similar size, including supervisory experience.

3. Knowledge and skills:

  • Good Communication and writing skills
  • Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the resort, the brand and the Company.
  • Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
  • Tasks and Project Management

4. Language/Ngoại ngữ:

  • Fluent in English
5. Preferred (if required)

  • Other languages


Yêu cầu hồ sơ

  • Anh/chị vui lòng liên hệ vào giờ hành chính từ 8:00 đến 17:30 vào thứ Hai - thứ Sáu.
  • Số điện thoại: 02973 683 999 (Ext: 5806) - 0911 815 105 (Phòng Nhân sự).
Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Khu Du Lịch Bãi Dài, Xã Gành Dầu, Huyện Phú Quốc, Tỉnh Kiên Giang
  • Located beachfront in the unspoilt North-West coast of Phu Quoc Island in Bai Dai beach, 40 minutes drive from Phu Quoc International Airport, and 30 minutes drive from Duong Dong downtown, Crowne Plaza Phu Quoc Starbay is the ideal address for the modern travelers, whether it be for couples or families. The resort features 310 beautifully crafted rooms, suites and villas with two distinctive dining experiences, spa & state-of-the-art gym equipment and bespoke meetings & events facilities

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo