LINEN ATTENDANT/ NHÂN VIÊN ĐỒ VẢI
- Hạn nộp: 30/06/2025
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
2
Làm theo ca
Khách sạn/ Khu căn hộ
Buồng phòng
Nhân viên
31/05/2025 09:48
Mô tả công việc
- Responsible for delivering and receiving guest laundry, staff uniforms and building linen with suppliers.
Chịu trách nhiệm giao nhận giặt là của khách, đồng phục nhân viên và đồ vải của tòa nhà với nhà cung cấp.
- To be well control all staff uniforms/ guest laundry and guest linen and make sure everything is in good condition and clean. To be maintain for all gest room linen linen par stock.
Quản lý đồng phục, hàng giặt là của khách và đồ vải của tòa nhà, đảm bảo tất cả luôn sạch sẽ và luôn trong tình trạng tốt. Đảm bảo định mức cho kho đồ vải của buồng luôn được duy trì theo tiêu chuẩn.
- To keep staff uniforms and linen are clean and in good condition.
Giữ đồng phục của nhân viên và khăn, đồ vải của tòa nhà luôn sạch sẽ và trong tình trạng tốt.
- To follow up on linen stock of house and F&B linen.
Theo dõi tồn kho về khăn, đồ vải của tòa nhà và bộ phận Nhà hàng
- Daily attend morning briefing to get all information about the occupancies, received report and aware section in charge.
Tham gia các buổi họp bộ phận hàng ngày để nắm được thông tin khách ở, nhận báo cáo và cá khu vực mình phụ trách.
- Be always plesent at all time during your working shift and ready for any request regarding linen items.
Luôn có mặt trong giờ làm việc và sẵn sàng nhận bất cứ yêu cầu nào liên quan đến giặt là.
- To ensure all staff uniform, guest laundry and guest linen are check and record by linen staff in logbook. Hand over & recount with laundry supplier before it leaves the property to be washed and return.
Đảm bảo đồng phục của nhân viên, đồ giặt là của khách và đồ vải của khách được kiểm tra, theo dõi trong sổ. Bàn giao và kiểm đếm lại với nhân viên nhà cung cấp trước khi mang đi giặt và mang trả.
- To ensure all guest laundry, uniform to be check carefully for the quantity, quality of cleaning when recieved from laundry supplier, make sure no torn or damage.
Đồ giặt là của khách, đồng phục của nhân viên phải được kiểm tra kỹ về số lượng, chất lượng giặt là khi nhận về từ nhà cung cấp, đảm bảo đồ không bị rách hỏng.
- To keep accurate records of all incoming and outgoing linen and guest laundry.
Lưu giữ chính xác các biên bản giao nhận đồ vải và đồ giặt là của khách.
- To check accurate amount as guest laundry bills.
Kiểm tra chính xác tiền theo hóa đơn giặt là của khách.
- To ensure that all guest laundry is handled promptly and is returned to the guest in good order and within the stipulated time frame.
Đảm bảo rằng đồ giặt là của khách được giải quyết đúng thời hạn, đồ trả cho khách trong tình trạng tốt và trong khung giờ quy định.
- To manage all lost, damage report monthly to inform Housekeeping manager aware and control for the par stock.
Quản lý toàn bộ hàng hỏng, mất theo báo cáo hàng tháng và báo lại cho trưởng bộ phận buồng nắm rõ về các hàng dự trữ.
- Perform others task as requested by Manager, Supervisor.
Thực hiện các công việc khác theo yêu cầu của trưởng bộ phận, giám sát viên.
- Amend any defects happened to staff uniforms immediately after laundry and before delivering them to staff (button mising, thread torn, too loose or too tightclothes andany other correctable damage). Amend the linen if needed and when request.
Sửa chữa ngay bất kỳ hỏng hóc gì xảy ra với đồng phục của nhân viên sau khi nhận và gửi lại cho nhân viên (mất khuy, rách, lỏng quá hoặc chặt quá hoặc những hỏng hóc có thể sửa được). Sửa chữa đồ vải nếu cần thiết và khi có yêu cầu.
- To keep and check accurate records of all incoming and outgoing linen and guest laundry, record uniform out/ in make inventory periodcally, send to admin staff to make report to manager.
Giữ và kiểm tra tính chính xác của tất cả các biên bản giao nhận đồ giặt là, ghi chép lại khi giao nhận đồng phục, đồ vải hay hàng khách. kiểm kê đồ vải, gửi cho nhân viên hành chính bộ phận buồng làm báo cáo kiểm kê định kỳ và báo cáo cho Trưởng bộ phận.
Quyền lợi được hưởng
- Income: Competitive, negotiable based on capability
- Thu nhập: Cạnh tranh, có thể thương lượng dựa trên năng lực
- Top 1 service charge in Hanoi
- Phí dịch vụ hàng đầu tại Hà Nội
- Opportunity to train and develip career at the oldest hotel group - The Ascott International
- Cơ hội đào tạo và phát triển sự nghiệp tại tập đoàn khách sạn lâu đời nhất – The Ascott International
- Statutory Social Insurance
- Được tham gia Bảo hiểm Xã hội theo quy định
- Personal Health Insurance exclusively for Oakwood Residence employees
- Bảo hiểm sức khỏe cá nhân dành riêng cho nhân viên Oakwood Residence
- 13-monthly salary
- Lương tháng 13
- Professional uniform are laundered daily, comfortable lockers
- Đồng phục chuyên nghiệp được giặt hàng ngày, có tủ cá nhân tiện nghi
- Annual travel, gratitude party, gifts on birthdays, holidays,...
- Du lịch hằng năm, tiệc tri ân, quà tặng vào dịp sinh nhật, lễ Tết,...
Yêu cầu công việc
- High school or Vocational School graduation.
Tốt nghiệp trung học hoặc có bằng nghề.
- Able to communication in English basically.
Có thể giao tiếp tiếng anh cơ bản
- Teamwork, independent and responsible.
Có tinh thần làm việc đội nhóm, khả năng làm việc độc lập và có trách nhiệm trong công việc
Yêu cầu hồ sơ
Phone number: 024 3880 3880/Ext: 6026 (T2-T6, 8h30-18h00) or HR Officer: 096 113 0469 (Ms. Hanh)
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô:
17/35 Dang Thai Mai, Quang An Ward, Tay Ho, Hanoi, Vietnam
-
-
https://www.discoverasr.com/en/oakwood/vietnam/oakwood-residence-hanoi
A trusted hospitality company, Ascott’s presence extends across Asia Pacific, Central Asia, Europe, the Middle East, Africa, and the USA. Its diversified accommodation offerings span serviced residences, coliving properties, hotels and independent senior living apartments. Ascott's award-winning hospitality brands include Ascott, Citadines, lyf, Oakwood, Somerset, The Crest Collection, The Unlimited Collection, Fox, Harris, POP!, Preference, Quest, Vertu and Yello. Through Ascott Star Rewards (ASR), Ascott’s loyalty programme, members enjoy exclusive privileges and offers at participating properties. This year, Ascott marks 40 years in hospitality service. Growing from strength to strength, powering up through new alliances and transforming challenges into triumphs, Ascott is trailblazing tomorrow and charting a new future of growth. Hear from Ascott’s past and present leaders as they share about their experiences in this tribute video, having witnessed Ascott’s growth to become truly Unlimited. Nestled in a peaceful alley by the picturesque West Lake, Oakwood Residence Hanoi offers a tranquil sanctuary for business and leisure travelers, as well as relocating families in an upscale residential area. Guests can seek repose in any of the 250 elegantly furnished serviced apartments or enjoy exclusive access to the facilities such as a restaurant, residents' lounge, fitness center and an all-season swimming pool. Surrounded by a plethora of dining establishments, retail shops and amenities, its central location also offers convenient access to Hanoi's central business district, government offices and embassies. Ciputra International City, where a number of international schools are located in, is also located in close proximity, perfect for relocating families.
Thông tin liên hệ
-
Nguyen Thi Ngoc Bich - HUMAN RESOURCES MANAGER
-