Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
10206 1

Nhân viên mua hàng - Purchasing Officer

  • Hạn nộp: 15/06/2025
  • Mức lương: 5 - 8 triệu

Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

General Mission:

  • To ensure the timely procurement of all goods required by the hotel at the best available price and quality.
  • To ensure the implementation of purchasing policies and procedures.

Responsibilities and means:

  • To review purchase requisitions considering issues such as lead times, standardization, quantity discounts, and purchasing budgets.
  • To assist any Department in the hotel in formulating their material requirements and to use competitive bidding or other approved procedures to obtain the best price.
  • To engage in value analysis of currently purchased materials in an effort to achieve cost savings without sacrificing quality.
  • to check and manage the current supplier's list by identifying potential suppliers and conducting vendor visits.
  • To be informed about technological innovations and to review lower cost substitute materials with all departments.
  • To manage supplier relations for maximum mutual benefits.
Administrative Responsibilities:
  • To identify and select suppliers, including order follow up and vender file management.
  • To deal with Customs and local authorities
Technical Responsibilities:
  • To oversee and ensure the effective implementation of the tender system so that the continuous supply of quality goods and services to the hotel is not compromised.
  • To ensure the timely preparation of purchase orders so that all approved purchase requests can be ordered and the goods delivered by the suppliers on the date needed.
  • To conduct periodic market surveys in association with the Departments concerned to determine and/or validate the availability and prices of market goods.
  • To coordinate and liaise with the Head of Department on all matters relating to quality and reliability of delivery with respect to current and potential suppliers.
  • To keep track of all outstanding purchase orders to ensure that goods are delivered on time.
Commercial Responsibilities:
  • To visit and evaluate suppliers, to request quotations or bids, to negotiate prices and term, to place orders, to resolve problems, to follow up any outstanding delivery and activate any payment with Hotel current suppliers and potential suppliers.
  • To cultivate a sound relationship with the Hotel's suppliers.

Quyền lợi được hưởng

  • Work in a dynamic environment with many opportunities for advancement and personal development
  • 2 Day off per week
  • Full participation in social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to the law
  • Uniforms are provided at the hotel
  • Annual health check-up
  • Year-end bonuses and salary increase based on annual evaluations
  • Participate in training programs of the hotel and AccorHotels group
  • Quarterly staff party program, spring travel, summer travel
  • Great incentives when using services at all hotels in the AccorHotels group

Yêu cầu công việc

Relations:

  • To report directly to Financial Controller
  • Works closely with all departments of the hotel.

Other Responsibilities:

  • To be ready and responsible when assigned to perform any other duties as designated by management

Yêu cầu hồ sơ

Ứng viên quan tâm vui lòng gửi CV (kèm ảnh) với tiêu đề (họ và tên) _ Vị trí ứng tuyển zalo Trần Uyên (0973078378) hoặc nộp đơn ứng tuyển trực tiếp theo mẫu của khách sạn tại phòng Nhân sự, Mercure Hanoi la Gare, 94 Lý Thường Kiệt, phường Cửa Nam, quận Hoàn Kiếm, Hà Nội. Mọi thắc mắc xin vui lòng liên hệ Ms. Trần Uyên  024.3944.7766 ext. 6022
Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 94 Ly Thuong Kiet Street, Hoan Kiem District, Hanoi, Vietnam
  • https://mercure.com
  • Khách sạn Mercure Hanoi La Gare là khách sạn 4 sao thuộc tập đoàn Accor chính thức đi vào hoạt động ngày 1 tháng 9 năm 2009. Tọa lạc tại vị trí trung tâm Hà Nội, với kiến trúc kiểu Pháp và đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, thân thiện, Mercure Hanoi La Gare cam kết đem đến cho khách hàng những dịch vụ tốt nhất. Tại Mercure Hanoi La Gare, nhân viên được làm việc và đào tạo theo tiêu chuẩn của tập đoàn Accor, một trong những tập đoàn hoạt động trong lĩnh vực khách sạn lớn nhất thế giới. Chúng tôi mong muốn mang đến cho nhân viên không chỉ là một công việc làm hàng ngày mà đó còn là sự định hướng nghề nghiệp lâu dài. Nếu bạn đang tìm kiếm một công việc mới, hãy liên hệ với chúng tôi để biết chi tiết về các vị trí công việc Mercure Hanoi La Gare đang tuyển dụng.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo