Assistant Front Office Manager
- Hạn nộp: 30/06/2025
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
Mô tả công việc
- To ensure the hotel is operating efficiently and according to the Hotel procedures and policies.
- To direct, supervise and monitor operations of various sub departments of Front Office to ensure that the financial and operational standards are achieved.
- Handle guest complaints with patience and tact, refer to senior management if situations require and make sure that all guest complaints are brought to the attention of the Front Office Manager.
- Maximize hotel occupancy, average rate and stimulate internal promotion of our F&B facilities.
- Ensure hotel policies and procedures are adhered to at all time. Standard of personal appearance, hygiene, uniform and name tag as outlined in the staff handbook.
- Check through the daily high balance/credit balance report and obtain approval from credit card companies and highlight potential credit problems to the FOM. Follow-up on directions with regard to guest credit.
- To ensure that Local Ordinances with respect to Front Office and other operations of the hotel are adhered to.
- Develop, conduct maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business
- Carries out research and update technology available and makes recommendations to the management for the improvement of facilities and services
- Implements operational policies and procedures as necessary with approval of General Manager
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and monthly service charge
- Meals, uniform and parking lots
- 12 Annual Leaves for a working year
- Working 5 days per week - off 2 days per week
- Follow the government social insurance, health insurance, unemployment insurance
- 24/24 accident insurance
- Join in hotel activities
- Training opportunities for career development
Yêu cầu công việc
- Minimum 2 to 3 years' work experience as Assistant Manager or Team Leader - Front Office/Guest Relations
- Excellent reading, writing and oral proficiency in English and Vietnamese language
- Ability to speak other languages and basic understanding of local languages will be an advantage
- Knowledge of Marriott International and Marriott Bonvoy is an advantage
- Strong leadership, interpersonal and training skills
- Ability to multi-task, work well in stressful & high-pressure situations
- Problem-solving, ability to handle issues when crisis situation arise
Yêu cầu hồ sơ
- Submit your CV directly via the Hoteljob website or HR Fairfield (+84 33 6042 681)
- Send your CV to: No. 5, Dai Lo Huu Nghi Street, VSIP I Industrial Park, Thuan An City, Binh Duong Province (Fairfield by Marriott South Binh Duong)
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô: 100 - 499
Số 5, Đại lộ Hữu Nghị, KCN Việt Nam – Singapore, Phường Bình Hòa, TP.Thuận An, Tỉnh Bình Dương, Việt Nam
-
-
https://www.facebook.com/FFSBDCAREERS
Fairfield by Marriott South Binh Duong là khách sạn Marriott đầu tiên có mặt tại Bình Dương. Nằm ở Thành phố Thuận An, Bình Dương nhưng chỉ mất khoảng 30 phút để đến sân bay hoặc đi đến Thành phố Thủ Đức, Quận Gò Vấp và Quận 12. Khách sạn có 181 phòng, một nhà hàng Oryzaa, một Pool Bar và khu vực tổ Xem thêm... chức tiệc sự kiện. Đây sẽ là nơi làm việc lý tưởng cho các ứng viên có nhà tại các khu vực Thủ Đức, Gò Vấp, Quận 12 và Bình Dương được theo đuổi đam mê làm trong ngành khách sạn Chào mừng các bạn đến với gia đình Fairfield và mong được chào đón các bạn!
Thông tin liên hệ
-
Nhân sự
-