Nhân Viên Nhận Hàng/ Receiving
- Hạn nộp: 30/06/2025
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Giờ hành chính
Khách sạn/ Khu căn hộ
Tài chính, kế toán
Nhân viên
19/06/2025 17:03
Mô tả công việc
General Procurement
Receive, unload, and process deliveries and account for incoming freight based on invoice and receiving reports.
Receive and stage merchandise by department, mark appropriately for placement in facility, and deliver merchandise to appropriate department.
Verify and track received inventory and complete inventory reports and logs.
Reconcile shipping invoices and receiving reports to ensure count accuracy.
Lock and unlock secure merchandise storage areas.
Office - Stocking/Receiving
Receive, store, ship, and deliver incoming and outgoing department packages and mail.
Shipping and Receiving
Secure the receiving room and its contents, ensuring safekeeping of packages.
Follow all national, state, and local hazardous material shipping guidelines and regulations.
Verify quantity and condition of packages upon receipt prior to delivery to guest.
Maintain accurate tracking system on all shipping and receiving transactions, including receiving guest signatures for received packages.
Ship all out-going mail and packages.
Identify received product and delivery recipient and determine channeling and preference of distribution.
Communicate with proper management regarding any loss or damage with packages.
Communicate with guest regarding received packages, including following up with the recipient.
Quyền lợi được hưởng
Benefits
- Training and learning in Marriott International
- 05 working days | 02 days off per week
- Uniforms and nutritious meals in shifts are provided by the Hotel | Free parking for motorbikes and cars
- Discounted rates apply when using services at properties
- Participating in ultimate phenomenal activities for employees
- National and international training courses
- Periodic health check | Accident insurance 24/7
- Opportunity to grow career at the most luxurious 5-star hotel group in the world
Yêu cầu công việc
- Requires exceptional interpersonal and listening skills, as you need to communicate with people throughout your organization effectively
- Currently pursuing or recently completed a Bachelor's degree in Human Resources, Business Administration, Hospitality Management or a related field
- Strong interest in developing a career in Human Resources
- Proficient in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) and Canva
- Strong organizational skills and attention to detail
- Ability to maintain confidentiality and handle sensitive information
- Self-motivated, eager to learn, and able to work both independently and in a team
- Availability to commit 3-6 months for the duration of the internship
Yêu cầu hồ sơ
Contact via: 0917 993 715
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô:
58 Bạch Đằng, Hải Châu I, Hải Châu District, Da Nang, Vietnam
Khách sạn Courtyard by Marriott Danang Han River bao gồm 296 phòng, các khu vực nhà hàng, sảnh cà phê, sảnh chờ, quầy bar và 7 phòng hội nghị với tổng không gian tổ chức sự kiện là 841m2. Các tiện nghi khác của khách sạn bao gồm Spa và khu vui chơi trẻ em. Khách sạn tọa lạc tại khu vực trung tâm thành phố Đà Nẵng, thời gian di chuyển đến sận bay Đà Nẵng khoảng 20 phút, đến các bãi biển xinh đẹp của thành phố khoảng 10 phút và đến phố cổ Hội An là 45 phút. Từ đây, Khách hàng có thể dễ dàng tiếp cận với các dịch vụ ẩm thực, giải trí và mua sắm của Thành phố.
Thông tin liên hệ
-
Phòng Nhân sự
-