Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
40707 1

Housekeeping Manager/ Trưởng BP Buồng phòng

  • Hạn nộp: 16/07/2025
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

What’s the job?

As a Housekeeping Manager, you’ll keep all aspects of housekeeping, public area cleaning and laundry running smoothly - and ensure high standards are met to deliver memorable and unique guest experiences.

Your day-to-day

People

Direct daily activities, plan and assign work ensuring you always have the right staffing numbers

Develop your team and improve their performance through coaching and feedback, and create performance and development goals for colleagues - recognise good performance

Educate and train all team members in compliance with federal, state and local laws and safety regulations. Ensure staff are properly trained and have the tools and equipment to carry out job duties

May assist with deep cleaning projects and/or assist housekeeping staff during high volume periods

Financial

Help prepare and monitor the hotel’s annual budget with a focus on increasing profitability

Maintain proper inventory levels managing cost per room for supplies and labour Carry out the special requests from guests, VIPs, repeat visitors and club members

Responsible Business

Maintain and order supplies and equipment whilst minimising waste and maintaining “green” initiatives (example: container recycling, and cleaning agents)

Reunite items with owners - and log any lost and found property

Perform other duties as assigned. May also serve as manager on duty

Guest Experience

Make sure the quality of housekeeping and laundry services is always superb - we have standards - but it’s down to you to make rooms special and memorable for guests

Schedule routine inspections of all guest rooms and public areas to ensure furnishings, rooms, equipment, linens, public restrooms, lobby, etc. are clean and in good repair to meet guest satisfaction

Carry out special requests from guests, VIPs, repeat visitors and club members

Help guests with their questions and complaints to achieve complete guest satisfaction

Quyền lợi được hưởng

We’ll reward all your hard work with a great salary and benefits – including a uniform, great room discount and superb training.

Join us and you’ll become part of the global IHG family – and like all families, all our individual team members share some winning characteristics. As a team, we work better together – we trust and support each other, we do the right thing and we welcome different perspectives. You need to show us you care: that you notice the little things that make a difference to guests as well as always looking for ways to improve - visit www.http://careers.ihg.com to find out more about us

Yêu cầu công việc

WHAT WE NEED FROM YOU?

Required Skills:

Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.

Good writing skills

Proficient in the use of Microsoft Office

Problem solving, motivating, organizational and training abilities

Strong Leadership skills in managing teams

Must be fluent in local language and other languages preferred

Qualification:

Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

Experience:

4 years' housekeeping/laundry experience preferably in a hotel of similar size, including supervisory experience. Some college preferred.

Yêu cầu hồ sơ

Send your application via hoteljob.vn 
Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • Đường Võ Nguyên Giáp, Bảo Ninh, Đồng Hới, Quảng Bình
  • voco là một trong những thương hiệu dịch vụ nghỉ dưỡng nổi tiếng toàn cầu thuộc tập đoàn IHG Hotels & Resorts. voco Quảng Bình Resort là một dự án nghỉ dưỡng cao cấp mới tại miền Trung Việt Nam, thuộc thương hiệu voco, mang đến cho du khách những trải nghiệm nghỉ dưỡng đẳng cấp, hòa quyện cùng vẻ đẹp thiên nhiên hoang sơ và hùng vĩ của tỉnh Quảng Bình. voco Quảng Bình Resort tọa lạc tại vị trí đắc địa, nằm gần các điểm du lịch nổi tiếng như động Phong Nha, hang Sơn Đoòng và các danh lam thắng cảnh khác của Quảng Bình. Dự án bao gồm nhiều hạng mục quan trọng, từ các căn biệt thự sang trọng, phòng nghỉ cao cấp đến các tiện ích phục vụ nhu cầu giải trí và thư giãn của du khách. Các căn biệt thự tại voco Quảng Bình Resort được thiết kế với phong cách kiến trúc hiện đại, tinh tế, tạo cảm giác hòa hợp, gần gũi với thiên nhiên, đồng thời mang đến sự riêng tư và thoải mái tối đa cho khách lưu trú. Khu nghỉ dưỡng này không chỉ đáp ứng nhu cầu nghỉ dưỡng của du khách trong và ngoài nước mà còn góp phần quan trọng vào việc phát triển kinh tế địa phương, tạo công ăn việc làm và nâng cao chất lượng cuộc sống cho người dân trong khu vực. Dự kiến khu nghỉ dưỡng sẽ ra mắt vào tháng 03/2025.

Thông tin liên hệ

  • Nguyễn Thị Hạnh Dung - Giám đốc Nhân sự

Mã QR giới thiệu

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo