Guest Relation Supervisor
- Hạn nộp: 15/08/2025
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Làm theo ca
Tiền sảnh
Trưởng ca/ Giám sát
18/07/2025 09:59
Mô tả công việc
• Responsible for planning work, supervising and monitoring the work quality of customer service team employees.
• Ensuring 100% of customers are always welcomed warmly, friendly and thoughtfully both when arriving and when leaving the Resort.
• Responsible for implementing and monitoring the activities of the customer service team effectively and professionally. Ensure that the Resort's services are introduced and provided to customers promptly and promptly.
• Responsible for supervising the implementation of asking customers' opinions about service quality and immediately handling customer complaints and feedback
• Responsible for receiving comments and suggestions from customers at the Resort. Report to superiors on customer comments.
• Coordinate with team leaders of relevant departments and divisions in processing information... ensuring service quality in daily operations.
• Creates 100% guest satisfaction by providing the Yes I Can! Experience through performance that demonstrates the standards of genuine hospitality and exceeding guest expectations.
• Attends any training programs as directed or requested.
• Perform other tasks as assigned by superiors.
Quyền lợi được hưởng
- Career development path and working environment with the professional international Radisson group
- Receive 100% salary and 50% service fee during the probationary period
- Attractive service fee
- Fuel allowance
- Accomodation for employees living far away
- Shuttle bus for employees in Nha Trang
Yêu cầu công việc
- Graduating from high school and higher
- Work experience: candidates have experience or have worked in a similar position.
- Major: hotel and restaurant management, business administration, customer service
- Proficient in English communication skills. Prefer to know another foreign language.
- Computer: office information technology
- Other skills: Good communication skills, tactful behavior. Skills in handling and resolving customer complaints over the phone. Know how to handle situations within allowable limits.
- Characteristics: good-looking appearance, Clear, inspiring voice.
- Knowledge: Have good knowledge of basic hotel and restaurant products and services
Yêu cầu hồ sơ
Send CV via email
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô:
Cam Ranh, Khánh Hòa
-
Công ty CP Đầu tư Du lịch Eurowindow Nha Trang thuộc Eurowindow Holding là chủ đầu tư của khu nghỉ dưỡng Radisson Blu Resort Cam Ranh, với 250 phòng khách sạn và 36 biệt thự cao cấp cùng nhiều tiện ích phụ trợ tiêu chuẩn 5 sao như Trung tâm hội nghị, khu spa và dịch vụ giải trí, thư giãn sang trọng. Khu Resort chất lượng 5 sao này được quản lý bởi thương hiệu uy tín, danh tiếng của Tập đoàn Carlson Rezidor Hotel Group sẽ mang đến cho du khách cơ hội trải nghiệm dịch vụ nghỉ dưỡng đẳng cấp 5 sao quốc tế tại Việt Nam.
Thông tin liên hệ
-
Nhân sự - Phòng Nhân sự
-