Guest Relation Officer (GRO) | NV Quan hệ khách hàng
- Hạn nộp: 25/08/2025
- Mức lương: 5 - 8 triệu
Thông tin cơ bản
Mô tả công việc
• Be smart and well groomed at all time and maintain a friendly cheerful attitude
• Read daily arrival and departure report, Duty Manager logs and any updated hotel information
• Taking care of VIPs guest from pre-arrival to departure by inspecting room, welcoming, getting feedback during stay, farewell, preparing amenity etc
• Assist in facilitating smooth and pleasant check-out by conducting billing check prior to VIP departure
• Preview following days VIP arrivals and prepare the arrivals
• Preparing and checking all VIP folder including registration card, key card registration card and welcome kit
• Keep a visible and active presence in the lobby and communitcate with guests in the resort
• Familiar with the hotel’s policies and procedures, product, service, rates, special events, city and local information and promotes such whenever possible
• Aware and familiar with measures and procedures to follow during emergency situations
• Assist in promoting and upselling the resort’s products and services
• Ensures that all repeat guests are received personalized service and recognition upon arrival
• Handles guest’s complaint or requests to ensure immediate follow up
• Make courtesy calls, provide assistance and arrange amenity for illness guest.
• Check the guest birthday list on daily basis for preparation of birthday cards and cakes to guests
• General understanding of the Front Office and House Keeping operations in regards to guest accommodation
• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
Quyền lợi được hưởng
- Competative salary, service charge | Lương, phí phục vụ cạnh tranh
- 6 off days/ month, AL, PH, 1 Birthday leave |It nhất 6 ngày OFF/ tháng, ngày nghỉ Lễ, Phép năm …
- Social Insurance; workmen insurance | BHXH, BHYT, BHTN; Bảo hiểm tai nạn 24/7.
- Duty meal| Ăn ca
- Shuttle bus | Xe đưa đón
- Other benefits as per TANM’s policy| Các phúc lợi khác theo chính sách của Công ty.
Yêu cầu công việc
GENERAL REQUIREMENT FOR THE POSITION / YÊU CẦU CHUNG
• Responsible for welcoming guests, handling their complaint and queries, making their stay as comfortable and enjoyable as possible. VIP room / villa inspection in order to achieve guest’ satisfaction.
• Responsible for all activities relevant to the Front Desk such as the reception, check in / out, rooming of all Hotel guests, foreign exchange and assisting them with inquiries.
At The Anam we wish our guests to feel special and well taken care of which means we need you to:
• Be charming by being approachable, having confidence and showing respect.
• Stay in the moment by understanding and anticipating guests’ needs, being attentive and taking ownership of getting things done.
• Make it memorable by being knowledgeable, sharing stories and showing your style to create mo-ments that make people feel special.
• Excellent communication skills to both external and internal guests
• Able to speak, read and write English
• Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System
• Diploma or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
• 1 year experience in front office / guest services operations / customer service preferred, or an equivalent combination of education and experience.
Yêu cầu hồ sơ
- CV by English with photo
- Other proffessional documents
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô: 100 - 499
18 Nguyễn Đình Chiểu, khu phố 1, Hàm Tiến, Thành phố Phan Thiết, Bình Thuận, Vietnam
Là một trong những Khu nghĩ dưỡng hạng sang mới ra đời của Tập đoàn Anam, The Anam Mũi Né là Khu nghĩ dưỡng chuẩn 5 sao cao cấp mang đậm phong cách kiến trúc Indochine cổ điển, hoạt động từ Tháng 1.2023. Khu nghỉ dưỡng có 21 phòng biệt thự, 106 phòng tiêu chuẩn và thượng hạng, 01 nhà hàng cao cấp chuyên phục vụ món Âu-Á, 01 nhà hàng mang đậm nét ẩm thực Việt Nam, 10 phòng spa trị liệu và chăm sóc sức khỏe, 2 hồ bơi, quầy lưu niệm, các phòng hội nghị, thể thao nước, trung tâm giải trí và chăm sóc thể hình, phòng tập Yoga và câu lạc bộ dành cho thiếu nhi. Môi trường làm việc chuyên nghiệp, thân thiện và chế độ đãi ngộ hấp dẫn tại thị trường du lịch Hàm Tiến - Mũi Né, Phan Thiết, Bình Thuận.
Thông tin liên hệ
-
Nguyễn Thị Bích Lan - HR
-