DIRECTOR OF SALES AND MARKETING
- Hạn nộp: 12/09/2025
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
Mô tả công việc
• To promote the hotel in his/her assigned area/territory and to achieve optimal sales at the best possible conditions for the hotel to update with the market.
• To set Sales and Marketing strategy for the hotel including sales strategy, pricing strategy, promotion, competition, branding, product and services.
• To set yearly sales and marketing plan, organize and control the implementation of the plan.
• To foresee the market status base on the result of research and information gathering, to set the Sales & Marketing strategy for the hotel in short and long term from there.
• To set budget plan for operations of Sales & Marketing, activities of promotion và marketing in the year.
• To set budget plan for marketing and promotion programs in the year.
• To deploy the plan with relating departments.
• To supervise the implementation of regulations and procedures of Sales and Marketing Department.
• To establish close relationship with potential clients, trading companies, airline company, potential travel agent and media companies.
• To maintain periodic meetings to evaluate the business status of each week/month.
• To consolidate and check daily and weekly reports of Sales & Marketing staff, market analysis report, special event activities and status of other business services of the hotel, in order to issue decision of business management precisely.
• To attend tradeshow, international fair to look for new clients and extend market.
• To collect guest’s comments about quality of hotel’s product and service in order to have adjustment on time.
• To coach, train and update professional skills for Sales and Marketing staff, to keep track and evaluate the achievement of staff, to implement appropriate rewarding and punishment.
• To pay attention to expectation and working conditions of employee, to encourage and maintain proactive working environment that subjects to disciplinary, to supervise and check the implementation of procedures and regulation of the staff.
• To be ready to take other tasks subject to assignment of BODs
Quyền lợi được hưởng
• Support for lunch at the company (35,000 VND/day)
• 13th-month salary bonus, bonus on holidays, and Tet bonus.
• Enjoy all welfare policies from the Company (birthday, sickness, etc.), social insurance, health insurance in accordance with current Vietnameseand law.
• Summer travel, annual teambuilding
• Dynamic, professional, and modern environment. The work culture is open and relaxed. Lots of opportunities for growth and advancement.
Yêu cầu công việc
• Good grooming
• Disciplined performer
• Excellent knowledge of resort/hotel and its facilities, services and products
• Good English skills
• Always present and preserve the image of the resort/hotel through correct behavior and attitude in dealing with colleagues and customers
** Priority is given to candidates who know multiple foreign languages
Yêu cầu hồ sơ
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô: 1.000 - 4.999
Số 19 - 21, Lô D5A Khu biệt thự Vườn Đào, , Thành phố Hà Nội, Việt Nam
-
-
https://www.miangroup.com.vn
Mian Group là tổng công ty của các công ty như công ty Sơn Hà Nội, công ty may Mian Apparel, chuỗi nghỉ dưỡng Amiana, các khối BĐS, và thương hiệu thời trang cao cấp AMM,... Chuỗi cửa hàng thời trang AMM cung cấp các sản phẩm thời trang cao cấp hằng ngày có tính ứng dụng cao, với các cửa hàng tại vị trí trung tâm của Hà Nội và Sài Gòn, cùng các trung tâm thương mại lớn như Vincom và AEON Mall. AMM được thành lập bởi Main Retailing, trực thuộc Mian Group, một tập đoàn đã có 23 năm phát triển trong ngành may mặc quốc tế. Tìm hiểu thêm về AMM tại www.ammofficial.com Tìm hiểu thêm về Mian Retailing tại www.miangroup.com.vn LỊCH SỬ PHÁT TRIỂN TỪ 1990 - 2000: KHỞI NGHIỆP XỨ NGƯỜI Tập Đoàn Minh Anh (Mian Group) khởi nghiệp tại Châu Âu bởi một nhóm cổ đông Việt Kiều sinh sống tại CHLB Đức từ những năm 1990, với thương hiệu thời trang riêng, tên tuổi của chúng tôi được biết đến tại khắp 10 nước Châu Âu như Đức, Anh, Pháp, Séc, BaLan, Hungary và một số nước khác. TỪ 2000 - 2010: KHÁT VỌNG HỒI HƯƠNG Đầu những năm 2000, nhóm cổ đông chuyển hướng đầu tư về Việt Nam bằng việc xây dựng các nhà máy may và chuỗi cung ứng hàng xuất khẩu may mặc cho thị trường Châu Âu và Mỹ với hơn 10.000 nhân viên và công nhân may tại Việt Nam. Khi nhận thấy tiềm năng và cơ hội phát triển ngành công nghiệp không khói ở Việt Nam, MIAN GROUP đã định hướng phát triển lĩnh vực này thành mảng mũi nhọn và chủ trương xây dượng một chuỗi các Khách Sạn và khu nghỉ dưỡng cao cấp hàng đầu Việt Nam, mang tên Amiana tại Nha Trang, Cam Ranh, Mũi Né, Phú Quốc và các thành phố lớn. 2010 ĐẾN NAY: VỮNG BƯỚC VƯƠN XA Hiện nay,ngoài các lĩnh vực đang hoạt động, MIAN GROUP đã mở rộng sang lĩnh vực du lịch sinh thái và phát triển thành Tập Đoàn đa ngành nghề với phạm vi kinh doanh cả nước.
Thông tin liên hệ
-
Ban Hành chính Nhân sự
-