Assistant Purchasing Manager | Trợ lý TBP Cung ứng
- Hạn nộp: 10/09/2025
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Giờ hành chính
Resort/ Khu Du lịch
Khác
Trợ lý, thư ký
25/08/2025 09:48
Mô tả công việc
• Assist Purchasing Manager in daily procurement operations.
- Review purchase requests (PRs) from all departments for accuracy.
- Prepare purchase orders (POs) and ensure approvals as per hotel policy.
- Venders sourcing, evaluation, and maintaining supplier database.
- Follow up with suppliers to ensure on-time delivery.
- Conduct regular market surveys for best price and quality.
- To ensure the timely procurement of all goods required by the resort at the best available price and quality.
• Monitoring the incoming and outgoing goods and equipment of the Resort.
• Adhere to the resort’s purchasing policy and procedure when carrying out all purchases, including required approvals and quotations.
• Require suppliers provide the hygiene & Food safety License attached with goods.
• Regularly review contracted supplies to ensure prices are still competitive. Maintain competitor knowledge of similar products by regularly surveying prices lists of other hotel suppliers
• Performs other duties may assigned.
• Maintain the confidential nature of information regarding supplier contracts.
- Act as Acting Purchasing Manager in their absence.
Quyền lợi được hưởng
- Competative salary, service charge | Lương, phí phục vụ cạnh tranh
- 6 off days/ month, AL, PH, 1 Birthday leave |It nhất 6 ngày OFF/ tháng, ngày nghỉ Lễ, Phép năm …
- Social Insurance; workmen insurance | BHXH, BHYT, BHTN; Bảo hiểm tai nạn 24/7.
- Duty meal| Ăn ca
- Shuttle bus | Xe đưa đón
- Other benefits as per TANM’s policy| Các phúc lợi khác theo chính sách của Công ty.
Yêu cầu công việc
REQUIREMENTS | YÊU CẦU
- Bachelor’s degree in Business Administration, Supply Chain, Hospitality, or related field
- 3+ years of purchasing/procurement experience, preferably in hospitality
- Procurement Knowledge: Suppliers management, price negotiation, contract terms, cost control.
- Hospitality Knowledge: Understanding of hotel standards, brand requirements, F&B, Housekeeping & Engineering... needs.
- Experience with hotel purchasing system (MC system)
- Detail-oriented and organized.
- Honest, ethical, and compliant with purchasing policies.
- Service-minded and flexible to handle last-minute requirements.
- Strong communication & Negotiation.
- English communication & written.
Yêu cầu hồ sơ
- CV by English with photo
- Other proffessional documents
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô: 100 - 499
18 Nguyễn Đình Chiểu, khu phố 1, Hàm Tiến, Thành phố Phan Thiết, Bình Thuận, Vietnam
Là một trong những Khu nghĩ dưỡng hạng sang mới ra đời của Tập đoàn Anam, The Anam Mũi Né là Khu nghĩ dưỡng chuẩn 5 sao cao cấp mang đậm phong cách kiến trúc Indochine cổ điển, hoạt động từ Tháng 1.2023. Khu nghỉ dưỡng có 21 phòng biệt thự, 106 phòng tiêu chuẩn và thượng hạng, 01 nhà hàng cao cấp chuyên phục vụ món Âu-Á, 01 nhà hàng mang đậm nét ẩm thực Việt Nam, 10 phòng spa trị liệu và chăm sóc sức khỏe, 2 hồ bơi, quầy lưu niệm, các phòng hội nghị, thể thao nước, trung tâm giải trí và chăm sóc thể hình, phòng tập Yoga và câu lạc bộ dành cho thiếu nhi. Môi trường làm việc chuyên nghiệp, thân thiện và chế độ đãi ngộ hấp dẫn tại thị trường du lịch Hàm Tiến - Mũi Né, Phan Thiết, Bình Thuận.
Thông tin liên hệ
-
Nguyễn Thị Bích Lan - HR
-