Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
32524 1

Purchasing Manager | Trưởng phòng Cung ứng

  • Hạn nộp: 10/09/2025
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

• To ensure the timely procurement of all goods required by the hotel at the best available price and quality.

• To ensure the implementation of and compliance with all prevailing purchasing policies and procedures by all departments.

• Responsible in monitoring the incoming and outgoing goods and equipment of the Resort.

• Adhere to the hotel’s purchasing policy and procedure when carrying out all purchases, including required approvals and quotations.

• Select suppliers impartially base upon cost, ability to meet product specifications, efficiency and quality of their operations, delivery on a timely basis as required and ability to source goods locally to avoid lengthy delays.

• Follow up on outstanding orders and advise operating departments of status.

• Prepare and process any import declarations and licenses required. Ensure Customs Duty has been paid on time for imported items.

• Liaise with Government departments such as the Animal and Plant Inspection Office and Hygiene Office to ensure clearance/inspections have been complete.

• Require suppliers provide the hygiene & Food safety License attached with goods.

• Regularly review contracted supplies to ensure prices are still competitive. Maintain competitor knowledge of similar products by regularly surveying prices lists of other hotel suppliers.

• dentify the correct items that require parts to avoid errors in the improper purchase requirement

• Contract negotiation of favorable terms for resort & payment

• Provide optimal solutions with experience to contribute to the cost reduction for resort

• Analyze market trends to anticipate likely price fluctuations.

• In conjunction with storekeeper and departments heads, optimize the carrying cost of operating supplies and inventories, through regular review of minimum/maximum stock levels.

• To be the representative of the hotel, to visit and evaluate suppliers, to request quotations or bids (tenders), to negotiate prices and terms, to place orders, to resolve problems, to follow up any outstanding delivery and activate any payment.

Quyền lợi được hưởng

[WHAT WE OFFER? | Bạn sẽ nhận được]
  • Competative salary, service charge | Lương, phí phục vụ cạnh tranh
  • 6 off days/ month, AL, PH, 1 Birthday leave |It nhất 6 ngày OFF/ tháng, ngày nghỉ Lễ, Phép năm …
  • Social Insurance; workmen insurance | BHXH, BHYT, BHTN; Bảo hiểm tai nạn 24/7.
  • Duty meal| Ăn ca
  • Shuttle bus | Xe đưa đón
  • Other benefits as per TANM’s policy| Các phúc lợi khác theo chính sách của Công ty.

Yêu cầu công việc

REQUIREMENTS | YÊU CẦU

  • Bachelor’s degree in Business Administration, Supply Chain, Hospitality, or related field 
  • 3+ years of purchasing/procurement experience, preferably in hospitality
  • Procurement Knowledge: Suppliers management, price negotiation, contract terms, cost control.
  • Hospitality Knowledge: Understanding of hotel standards, brand requirements, F&B, Housekeeping & Engineering... needs.
  • Experience with hotel purchasing system (MC system)
  • Detail-oriented and organized.
  • Honest, ethical, and compliant with purchasing policies.
  • Service-minded and flexible to handle last-minute requirements.
  • Strong communication & Negotiation.
  • English communication & written.

Yêu cầu hồ sơ

- CV by English with photo

- Other proffessional documents

Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • 18 Nguyễn Đình Chiểu, khu phố 1, Hàm Tiến, Thành phố Phan Thiết, Bình Thuận, Vietnam
  • Là một trong những Khu nghĩ dưỡng hạng sang mới ra đời của Tập đoàn Anam, The Anam Mũi Né là Khu nghĩ dưỡng chuẩn 5 sao cao cấp mang đậm phong cách kiến trúc Indochine cổ điển, hoạt động từ Tháng 1.2023. Khu nghỉ dưỡng có 21 phòng biệt thự, 106 phòng tiêu chuẩn và thượng hạng, 01 nhà hàng cao cấp chuyên phục vụ món Âu-Á, 01 nhà hàng mang đậm nét ẩm thực Việt Nam, 10 phòng spa trị liệu và chăm sóc sức khỏe, 2 hồ bơi, quầy lưu niệm, các phòng hội nghị, thể thao nước, trung tâm giải trí và chăm sóc thể hình, phòng tập Yoga và câu lạc bộ dành cho thiếu nhi. Môi trường làm việc chuyên nghiệp, thân thiện và chế độ đãi ngộ hấp dẫn tại thị trường du lịch Hàm Tiến - Mũi Né, Phan Thiết, Bình Thuận.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo