Guest Experience Manager ( Trưởng bộ phận chăn sóc khách hàng)
- Hạn nộp: 25/09/2025
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
Mô tả công việc
• Improves service by communicating and assisting individuals to understand guest needs, providing guidance, feedback, and individual coaching when needed.
• Manages day-to-day operations, ensuring the quality, standards and meeting the expectations of the customers on a daily basis.
• Serves as a leader in displaying outstanding hospitality skills.
• Sets a positive example for guest relations.
• Responds to and handles guest problems and complaints.
• Empowers employees to provide excellent customer service.
• Observes service behaviors of employees and provides feedback to individuals.
• Strives to improve service performance.
• Provides immediate assistance to guests as requested.
• Ensures employees understand customer service expectations and parameters.
• Participates in the development and implementation of corrective action plans to improve guest satisfaction
Quyền lợi được hưởng
- Mức lương và thưởng hấp dẫn
- Bảo hiểm y tế và bảo hiểm xã hội theo quy định của Luật Lao động Việt Nam
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động
Yêu cầu công việc
- Good management skill
- Proficient in the use of Microsoft Office and Opera
- Problem solving and organizational abilities
- Bachelor’s Degree or Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
- 2 years experience in front office / guest services or related discipline including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience
Yêu cầu hồ sơ
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô:
Bãi Trường, Ấp Đường Bào, Xã Dương Tơ, Huyện Phú Quốc, tỉnh Kiên Giang
-
Holidays made since 1956. Sol Hotels & Resorts have something for everyone. Comfortable rooms, day and night-time activities in beachfront locations.
Thông tin liên hệ
-
Mr Trường - Phòng Nhân sự
-