Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
10206 1

Assistant Front Office Manager/Trợ lý TBP tiền sảnh

  • Hạn nộp: 15/10/2025
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Ngành nghề
Tiền sảnh
Cập nhật
11/09/2025 19:02

Mô tả công việc

  • Conduct daily briefings and ensure that all pertinent information is well received by team members

• Manage and supervise all tasks of his/her staff to ensure that highest quality service is delivered and department standards are met

• Review, analyze and suggest improvement of work flow and standards at the Front Desk

• Analyze rate variance report to ensure rooms revenue control, approve discounts and rebates

• Communicate with Front Office Manager on all matters regarding guest services & hotel operations

• Ensure documentation of all guest related issues using the logbook

• Sign media and supervise shift handover procedures

• Coordinate and communicate with other hotel departments as required regarding general administration and operations issues

• Provide management presence at all times by assisting with the handling of guests’ needs and complaints tactfully and efficiently

• Assist Guest Relations in greeting, rooming, and sending off guests

• Inspect front of house and back of house regularly for cleanliness and orderliness

• Ensure that front line staff complies with marketing techniques and maximizes sales

• Check billing instructions, monitor guest credit and act upon any discrepancies

• Coordinate full house situations and makes all necessary arrangements to handle overbooking and pledge relocates

• Ensure procedures of On-Call Valet Desks and driveways are manned at all times and run efficiently

• Ensures the Safety, Security and Loss Control policies and procedures are compiled with at the lobby and driveway. Handle and manage hotel emergencies.

• Conduct Night Audit Process for hotel

Team Management

• Provide department orientation and training of the hotel service standards, procedures and programs

• Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism

• Motivate and provides a work environment which brings out the best in team members

Other Responsibilities

• Maintain complete knowledge of all food & beverage services, outlets and hotel services/features

• Be fully conversant with hotel fire & life safety/emergency procedures

• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management

Quyền lợi được hưởng

  • Work in a dynamic environment with many opportunities for advancement and personal development
  • 2 Day off per week
  • Full participation in social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to the law
  • Uniforms are provided at the hotel
  • Annual health check-up
  • Year-end bonuses and salary increase based on annual evaluations
  • Participate in training programs of the hotel and AccorHotels group
  • Quarterly staff party program, spring travel, summer travel
  • Great incentives when using services at all hotels in the AccorHotels group

Yêu cầu công việc

  •  Nữ ngoại hình ưa nhìn
  • Tiếng Anh lưu loát
  • Trung thực, yêu nghề, gắn bó với nghề,
  • Ứng viên trúng tuyển sẽ được đào tạo thêm về nghiệp vụ
  • Có kinh nghiệm ở vị trí tương đương là một lợi thế

Yêu cầu hồ sơ

Ứng viên quan tâm vui lòng gửi CV (kèm ảnh) với tiêu đề (họ và tên) _ Vị trí ứng tuyển zalo/Whatsapp Ms. Nga (0983307082) hoặc nộp đơn ứng tuyển trực tiếp theo mẫu của khách sạn tại phòng Nhân sự, Mercure Hanoi la Gare, 94 Lý Thường Kiệt, phường Cửa Nam, quận Hoàn Kiếm, Hà Nội. Mọi thắc mắc xin vui lòng liên hệ Ms. Nga-Tel: 0983307082 hoặc  024.3944.7766 ext. 6022
Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 94 Ly Thuong Kiet Street, Hoan Kiem District, Hanoi, Vietnam
  • https://mercure.com
  • Khách sạn Mercure Hanoi La Gare là khách sạn 4 sao thuộc tập đoàn Accor chính thức đi vào hoạt động ngày 1 tháng 9 năm 2009. Tọa lạc tại vị trí trung tâm Hà Nội, với kiến trúc kiểu Pháp và đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, thân thiện, Mercure Hanoi La Gare cam kết đem đến cho khách hàng những dịch vụ tốt nhất. Tại Mercure Hanoi La Gare, nhân viên được làm việc và đào tạo theo tiêu chuẩn của tập đoàn Accor, một trong những tập đoàn hoạt động trong lĩnh vực khách sạn lớn nhất thế giới. Chúng tôi mong muốn mang đến cho nhân viên không chỉ là một công việc làm hàng ngày mà đó còn là sự định hướng nghề nghiệp lâu dài. Nếu bạn đang tìm kiếm một công việc mới, hãy liên hệ với chúng tôi để biết chi tiết về các vị trí công việc Mercure Hanoi La Gare đang tuyển dụng.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo