Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
23193 1

Guest Service Agent / Nhân Viên Lễ Tân

  • Hạn nộp: 31/10/2025
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

• Assist guests with check in and checkout, as well as other cashiering duties

• Greets all guests at all times in a friendly and helpful manner and attempts to learn and use guest’s name at every opportunity

• Registers and rooms all arrivals according to established procedures

• Maintains intimate knowledge of departmental standards and procedures

• Performs check in, check out and room change procedures and ensures all data are entered completely into the hotel systems in accordance with reservation

• Maintains cashier float and ensures accurate daily report of all money received

• Keeps abreast of all modifications to accounting policies and procedures

• Knowledgeable of all special promotion procedures, for programs.

• Attends to guest’s complaints, inquiries and requests, referee problems to superior.

• Does everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a positive impression of hotel service

• Performs the audit balances and prepares all works for audit in an orderly fashion

• When on night shift, checks night report, prepare the morning report and prepare all necessary forms for the guest arrival

• Maintains comprehensive knowledge of standard reservation procedures including correct forms to use, how to read telex, e-mail, messages, and how to interpret availability sources within the reservation systems

• Maintains exemplary deportment standards of behavior and appearance and attitude.

• Takes personal interest and pride to ensure that the front desk work area is kept clean and in an orderly state at all times

Quyền lợi được hưởng

  • 2-month probation period with 100% salary and full service charge.
  • 5 working days per week as regulated | 2 days off per week
  • Social Insurance participation upon signing the official Labor Contract (HĐLĐ).
  • Uniform and meal during shift provided by the Hotel | Complimentary parking for motorbikes and cars.
  • Employee preferential rates when using hotel services.
  • Creative and friendly work environment.
  • Domestic and international training courses.
  • Annual leave/Paid time off | Periodic health checks.

Yêu cầu công việc

• Diploma in Tourism / Hospitality Management

• Minimum 1 years of relevant experience in a similar capacity

• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language

• Ability to speak other languages and basic understanding of local languages will be an advantage

Yêu cầu hồ sơ

Please send your CV in either Vietnamese or English.
HR Department Contact:

0839 961 434 (Ms. Nguyệt)

0962 528 736 (Ms. Helen)

Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Bãi biển Ông Lang, Khu du lịch sinh thái Cửa Cạn, xã Cửa Dương, đảo Phú Quốc, tỉnh Kiên Giang.
  • Movenpick Resort Waverly Phu Quoc

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo