Guest Service Agent (Nhân viên chăm sóc khách hàng)_
- Hạn nộp: 30/10/2025
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Bình Dương
Làm theo ca
Khách sạn/ Khu căn hộ
Tiền sảnh
Nhân viên
01/10/2025 20:58
Mô tả công việc
- Ensure that clear and constant communication lines are kept within all staff areas and Hotel departments.
- Be familiar with all room types and rates in the hotel and their availability status; upsell whenever possible.
- Learn to post all charges without delay and update the folios, balancing of credit card, charges, and cash, and accurate handling of cash float.
- Learn to efficiently and courteously provide cashiering-related services and foreign exchange, information, and maintain good guest relations at all times
- Adhere to all credit procedures and accounting procedures as they pertain to the registration process.
- Support courtesy and hospitality across the desk, file registration cards for arriving guests, and post advance deposit.
- Support to ensure registration cards are accurately completed as per the required laws.
- Support to ensure the check-in screen in the Front Office computer is accurate and all details have been completed.
- Support filling the supporting bills onto the respective guest bill docket.
- Support to record all the vouchers received by checking against the system to match with guest reservations.
- Responsible for documents with serial numbers like official receipts, paid-out forms, rebates, currency exchanges, etc.
- Be responsible for the correct and accurate preparation of weather messages as required.
- Maintain a well-groomed appearance and a tidy work area, ensure that the ground floor lobby area including, is kept neat and clean at all times.
- Support other departments as assigned by the Front Office Manager and perform other tasks required.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive Salary & Bonus
- Accident Insurance (24/24)
- Full Participation in Insurances
- Working Time: 45 hrs/week, 2 Days Off
- Friendly & Dynamic Working Environment
- Great Job Opportunities
- Monthly Service Charge
Yêu cầu công việc
- At least 2 years of hands-on experience in a similar position.
- Guest service oriented and good English communication.
- Computer skills: Proficient in Microsoft Office.
- Strong sense of urgency, ability to prioritize and delegate tasks.
- Strong sense of commitment and unquestionable integrity.
- Willing to assist other departments where needed.
Yêu cầu hồ sơ
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Số 32A7, Đường Tạo Lực 5, VSIP 2, Phường Bình Dương, TP.Hồ Chí Minh, Việt Nam.
-
-
https://hiivehotels.com/
Tọa lạc tại trung tâm phát triển năng động của Bình Dương, HIIVE Hotel mang đến một không gian lưu trú hiện đại, thoải mái và tràn đầy cảm hứng cho khách hàng doanh nhân lẫn du khách. Chúng tôi không chỉ đơn thuần cung cấp dịch vụ lưu trú, mà còn tạo nên một trải nghiệm trọn vẹn với phong cách phục vụ chuyên nghiệp, thân thiện và tận tâm. Với phương châm “We Care, We Dare, We Share”, HIIVE Bình Dương cam kết: - We Care: Bạn luôn được lắng nghe, hỗ trợ và tôn trọng. - We Dare: Bạn có cơ hội học hỏi, sáng tạo và khẳng định bản thân. - We Share: Bạn cùng đồng đội chia sẻ thành công, kinh nghiệm và niềm đam mê nghề nghiệp. Gia nhập HIIVE, bạn không chỉ phát triển sự nghiệp trong ngành khách sạn cao cấp mà còn trở thành một phần của tập thể năng động, gắn kết và luôn hướng tới sự xuất sắc.
Thông tin liên hệ
-
Nhân Sự
-