Guest Service Agent - Nhân viên Lễ Tân
- Hạn nộp: 02/11/2025
- Mức lương: 8 - 12 triệu
Thông tin cơ bản
2
Làm theo ca
Khách sạn/ Khu căn hộ
Tiền sảnh
Nhân viên
02/10/2025 15:21
Mô tả công việc
• To welcome and check-in all guests according to established procedures.
• To assign rooms and prepare Key Card and folders for all arriving guests and groups.
• To handle all Key Card, mail, facsimiles, messages and other special request for guests.
• To assist Guest Relations Officer and Assistant Manager to escort VIP guests to the room after checked in.
• To provide information and assistance to all guests.
• To assist Reservations Department in taking reservation after office hours.
• To attend to guests complaints promptly and then report to Guest Relations Officer or Assistant Manager for follow up.
• To provide courteous and efficient service and if possible to comply with each and every guest’s request.
• To remain the Reception Counter and to answer all incoming calls.
• To keep the Front Office and Reception Counter clean at all times.
• To conduct tour of hotel for potential guests and business in the absent of Front Desk Supervisor, Assistant Front Office Manager.
• To perform any other activities or task as directed by your superior.
• To perform shifts duties according to the duty roster.
• Financial and Revenue Responsibilities
• To check out guests according to established procedures, and ensure all payment or vouchers are collected.
• To provide currency exchange service for guests.
• To issue and handle the entire hotel’s safe deposit boxes.
• To ensure that all guests charges are posted into the right guest accounts.
• To balance all, the daily posting transactions and ensure monies collected are banked into the General Cashier’s safe at the end of each shift.
Quyền lợi được hưởng
Thẻ ưu đãi dành cho nhân viên với mức giá giảm tại các khách sạn Accor trên toàn thế giới.
Cơ hội phát triển tài năng thông qua các chương trình đào tạo của Accor.
Cơ hội thăng tiến trong khách sạn và trên toàn cầu
Được đóng góp cho cộng đồng và tạo ra sự khác biệt thông qua các hoạt động Trách nhiệm Xã hội Doanh nghiệp (CSR) và các chương trình về Môi trường, Xã hội và Quản trị (ESG).
Yêu cầu công việc
• Must be good in spoken and written English and another third language.
• Must be fully conversant with the Front Office computer system.
• Must have good knowledge of all room types, layout, amenities and room rates.
• Have a pleasant and smiling personality.
• Able to work shifts.
• All ambassadors are required to comply with every reasonable request from their hierarchical supervisor(s) within an amount of time that it takes to comply under normal circumstances.
• All ambassadors may be assigned to other duties in the hotel as and when required by business levels.
Yêu cầu hồ sơ
How to apply Please send your CV on hotel job
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Toàn Quốc
-
SANTA jobs đã chính thức gia nhập thị trường săn đầu người - headhunter đầy triển vọng tại Việt nam. Trong bối cảnh sự phát triển của các tập đoàn lớn, các công ty liên doanh và nước ngoài tại Việt nam nên nhu cầu tuyển dụng ngày càng nhiều đặc biệt ở các vị trí quản lý cấp cao nhiều năm kinh nghiệm, vì vậy các dịch vụ tuyển dụng cũng ngày càng gia tăng để đáp ứng các nhu cầu của khách hàng. SANTA jobs – một thành viên của Santa Việt nam đã được thành lập với mong muốn phát triển thành một trong những công ty Headhunter hàng đầu của Việt nam. Các dịch vụ chính của SANTA jobs là: Tuyển dụng nhân sự cao cấp, Tư vấn nhân sự, Tư vấn chính sách và hoạch định lương, thưởng. SANTA jobs tập trung vào các khách hàng là các công ty Nhật Bản, Hàn Quốc, các công ty tập đoàn vốn đầu tư nước ngoài, liên doanh.
Thông tin liên hệ
-
Mr. Tuấn
-