Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
16775 1

At Your Service Supervisor / Giám sát Tổng đài

  • Hạn nộp: 30/11/2025
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
2
Ngành nghề
Tiền sảnh
Cập nhật
20/10/2025 15:38

Mô tả công việc


• Answer, record, and process all guest calls, requests, questions, or concerns. Contact appropriate individual or department to resolve guest call, request, or problem.

• Follow up and ensure that any outstanding requests are resolved. Advise guest of any messages received. Verify and adjust billing.

• Operate telephone switchboard station.

• Monitor busy or unanswered lines, check back with callers on hold to update status, take messages.

• Activate and deactivate guest room message lights.

• Transfer guests with internet access issues to internet service provider's customer support line.

• Assist callers with credit card, calling card, long distance, collect, overseas, and person to person calls.

• Log guest requests, incidents, adjustments and comment cards into computer to allow for proper tracking and documentation.

Quyền lợi được hưởng

  • 2 days off per week | 2 ngày nghỉ mỗi tuần
  • Uniforms and duty meals are provided | Được cung cấp bữa ăn ca
  • Accommodation is provided for non-local associates | Hỗ trợ nhà ở cho nhân viên ở xa
  • Training and learning in Marriott International | Học hỏi và đào tạo chuyên môn tại Tập đoàn Marriott International
  • Opportunity to grow career at the most luxurious 5-star hotel group in the world | Cơ hội phát triển nghề nghiệp tại tập đoàn khách sạn lớn nhất thế giới

Yêu cầu công việc


• Education: High school diploma or G.E.D. equivalent.

• Related Work Experience: At least 1 year of related work experience.

• Supervisory Experience: At least 1 year of supervisory experience.

Yêu cầu hồ sơ

  • For interested applicant, please send your potential CV with subject: [Department] - [Position] - [Full name] to hoteljob.vn
  • For further information, please contact Human Resources Department: +84.258.399.5999
Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Lô D4C, Khu du lịch bán đảo Cam Ranh, Cam Hải Đông, Cam Lâm, Khánh Hòa
  • JW Marriott Cam Ranh Bay Resort & Spa comprises of 223 rooms and villas with seaview and 360 meter of beach front. The resort offers 7 restaurants and bars, 1 grand ballroom and 3 meeting spaces at a total event space of 880 SQM. Facilities include 2 main pools, 2 children pools, winding river, kids club, teenagers club, fitness center and spa with 8 treatment rooms and reflexology zones. The Resort is located approximately a 15-minute drive from Cam Ranh International Airport, and a 40-minute drive to the Nha Trang city center, the capital of Khanh Hoa Province. The Resort is projected to open in Q3, 2025.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo