Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
43962 1

Home Service Manager

  • Hạn nộp: 15/12/2025
  • Mức lương: 20 - 30 triệu

Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

1. Service Operations Management

Manage daily operations for all home service categories (cleaning, maintenance/repair, beauty services, furniture services, etc.).

Ensure smooth end-to-end service flow from booking to completion.

Maintain punctuality, quality, hygiene, and safety compliance across all teams.

Resolve operational issues promptly to ensure customer satisfaction.

Oversee efficient use of tools, equipment, and supplies.

Conduct regular on-site checks with customers, staff, and service providers.

2. Vendor & Partner Management

Source, onboard, and manage third-party service providers.

Negotiate terms, manage contracts, and monitor performance.

Conduct periodic audits and training for partners.

3. Customer Experience

Coordinate with Customer Support on service inquiries and complaints.

Analyze feedback and propose improvements to enhance customer experience.

Maintain service quality standards and SOP compliance.

4. Process Improvement & Reporting

Develop and optimize service delivery and operational processes.

Work with management to improve operations and introduce new services.

Track and report KPIs: bookings, completion rate, complaints, satisfaction scores.

Recommend data-driven improvements for efficiency and profitability.

Provide continuous training to in-house teams and partners.

Take full responsibility for the KPIs and performance of the Home Services department.

5. Cross-Department Collaboration

Collaborate closely with Sales, Marketing, Customer Care, and Finance.

Support HR in recruiting and onboarding service coordinators or home service staff.

Quyền lợi được hưởng

Bachelor’s degree in Business Management, Hospitality, Real Estate, Sales & Marketing, or related fields.

Minimum 5 years of experience, including at least 2 years in a managerial role in service operations, facilities management, hospitality, or housekeeping.

Experience managing vendors and in-house service teams.

Strong organizational, problem-solving, and decision-making skills.

Customer-centric mindset with the ability to multitask under pressure.

Good computer skills; proficiency in MS Office is required. Knowledge of scheduling/operational software is a plus.

Understanding of industry regulations, safety standards, and best practices.

Intermediate English (listening, reading, writing).

Strong interpersonal and communication skills; able to work well with both foreign and local customers.

Fully customer-focused mindset, always prioritizing customer needs and expectations.

Yêu cầu công việc

  • Gross salary per month 18-26 million VND.
  • Attractive KPI based Commission every month, based on sales target and customer satisfaction rating achieved.
  • Social, Health, Unemployment Insurances.
  • Annual health checkup.
  • 13'th month salary in January (only after completing minimum 6 months in the company by 31'st Dec and at company's discretion).
  • Yearly performance review and increments (eligible after completing minimum 6 months in the company by 31'st March and depending on candidate's & company's performance).
  • Company's provided laptop and Mobile Number (for company's work use).
  • Motorbike cost reimbursement for company work (based on actual usage and except transportation from home to office & office to home).
  • Opportunity to become part of a brand-new, technology driven prop tech start up in real estate agency business in Vietnam and be part of the growth in coming years.

Yêu cầu hồ sơ

  • CCCD photo công chứng
  • Sơ yếu lý lịch có xác nhận của địa phương
  • Đơn xin việc
  • Giấy khám sức khỏe của bệnh viện
  • Photo các bằng cấp liên quan
Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 25 - 99
  • Tầng 3 Tòa Nhà Bảo Linh, 25 Đường số 3, Phường An Khánh, TP.HCM
  • https://home101.vn/
  • Home101 là một công ty khởi nghiệp công nghệ bất động sản hoàn toàn mới, có trụ sở tại Thành phố Hồ Chí Minh. Chúng tôi cung cấp nền tảng công nghệ bất động sản và dịch vụ nhà ở, giúp đơn giản hóa quy trình mua, bán, cho thuê và quản lý nhà ở. Thông qua công ty đối tác và ứng dụng/trang web hiện đại, chúng tôi nỗ lực mang đến trải nghiệm vượt trội cho khách hàng trong lĩnh vực mua bán/cho thuê bất động sản và các nhu cầu dịch vụ nhà ở hàng ngày. Tại sao nên tham gia Home101: • Làm việc với một công ty bất động sản ứng dụng công nghệ tiên phong ở Việt Nam • Khách hàng tiềm năng thông qua nền tảng trực tuyến; không cần phải đến tận nhà để tìm kiếm khách hàng tiềm năng hoặc gọi điện cho nhiều khách hàng để tìm kiếm khách hàng tiềm năng. • Hoa hồng hấp dẫn và tăng trưởng nhanh dựa trên hiệu suất. • Thăng tiến nghề nghiệp lên vị trí cao hơn khi Công ty mở rộng quy mô. Các bạn có thể tham khảo thêm về Công ty theo nội dung trên Website: https://home101.vn/

Thông tin liên hệ

  • Phòng Hành Chính Nhân Sự - Hành Chính Nhân Sự

Mã QR giới thiệu

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo