Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
5876 1

Front Office Manager (FOM)

  • Hạn nộp: 30/10/2013
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Hà Nội
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Ngành nghề
Tiền sảnh
Cập nhật
22/03/2019 14:30

Mô tả công việc

Mô tả công việc:   
- Ensure and maintain stable operation of the FO department.
- Develop regulations of department activities.
- Outline the border personnel, shift scheduling classification and description of duties of each employee in the department.
- Organize regular meetings department.
- Organize regular meetings parts, schedule and assign work locations for their department staff.
- Control, training and guidance staff.
- Business development and office management.
- Control reception areas, hotel entrance, lobby, business center and other areas of management department.
- Picking, making the procedure assign rooms / guest arrival and farewell.
- Register guests staying at the request of the authorities.
- Check the forecast and control reservation / sales daily.
- Try to reach room sales and average revenue per room, highest total.
- Control daily availability, reserve rooms.
- Develop, manage and regularly updated information and data customers.
- Develop, implement, maintain customer loyalty program.
- Ensure customer best service.
- Directly effectively handle any special requirements of customers.
- Manage and resolve all customer complaints effectively.
- Continuous contact with Housekeeping and Maintenance departments.
- Control office, as well as other related revenue.
- Control and manage the daily data.
- Ensure safety and security for staff and customers.
- Maximize room revenue and profit.
- Estimated annual operating budget for the department.
- Check and control room revenue figures compare with budget targets.
- Inspect, maintain control over the cost of parts.
- Regular training for employees.
- Work closely with other department heads.
- Regular reporting to the GM.
- Other as BOD requests.

Quyền lợi được hưởng:   
- Lương và chế độ đầy đủ

Yêu cầu:
- Số năm kinh nghiệm: 5 năm
- Yêu cầu bằng cấp: Đại học
- Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
- Yêu cầu độ tuổi: 35 - 39 tuổi

Yêu cầu khác:   
- Hospitality or retail experience in a customer service role
- Computer skills (Basic) and Good management skills
- Good at English and Understanding customer service role
- Willingness and ability to work in rotate shift including weekends and public holidays

Hồ sơ bao gồm:   
- CV and application in English with photo

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 25 - 99
  • 204 Trần Quang Khải, Hoàn Kiếm , Hà Nội
  • https://www.honghahotel.vn
  • Tọa lạc tại trung tâm phố cổ Hà Nội, khách sạn Hồng Hà là một khách sạn 3.5 sao mang phong cách kiến trúc Pháp nửa đầu thế kỷ 19, ấm áp, sang trọng chắc chắn sẽ làm thỏa mãn sự mong đợi của quý khách trong quá trình lưu trú tại khách sạn.<br>Với hệ thống nội thất và dịch vụ được trang bị và thiết kế hiện đại, khách sạn sẽ đem lại cho quý khách một cảm giác thoải mái và thư giãn nhất cho cả đối tượng khách hàng du lịch và công tác.

Thông tin liên hệ

  • Triệu Tiến Đạt (dattt.phugia@gmail.com) - Phụ trách Nhân sự

Mã QR giới thiệu