Nhân viên chăm sóc khách hàng/Guest relation officer
- Hạn nộp: 20/03/2023
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
2
Làm theo ca
Khách sạn/ Khu căn hộ
Tiền sảnh
Nhân viên
15/03/2023 13:13
Mô tả công việc
To maintain company standards for hygiene and physical appearance To represent the hotel in a positive manner, even if not at work Follow all regulations and procedures as laid down by the company To be fully informed on the Hotel’s product and It’s services To liaise with other departments on related issues To contribute to the total guest satisfaction of the hotel . Be fully aware of arrivals, departure and special requests of in-house guests Ensure all operations information are handed over properly shift by shift, day by day Be familiar with room rates structure and taking reservation procedure Assist with room escorts, luggage when necessary. Ensure guests advised of all activities and facilities available. In charge of all guests special requirements as confirming air ticket, arrange transportation or tour excursion, airport pick up and seeing off… Be responsible to meet and to talk to the guest at all times with a cheerful and positive attitude Always use the guest’s name in conversations. In charge of all recommendations for shopping, restaurants… Always recommend in house restaurant, facilities and try to up-selling at every opportunity. Check and follow up with VIP status, Guests birthday or guests wedding anniversaries to ensure guests satisfaction To be fully familiar with the geographical, cultural, and historical aspect of Danang and Hoian as well as updating all tourist attractions, tours, beaches, shopping and restaurants… Record all guest complaints, guest comments, all damage or loss of guest property, and other relevant information in the log book Check and follow up lost and found with housekeeping department Check and double check VIP arrival rooms Assist showing around for the inspection within the hotel and guest room in manager absents To farewell departing VIP guests at the entrance Inform management promptly of any guest dissatisfaction or suggestions Follow-up on any guest request with other departments and ensure request has been carried out.
Quyền lợi được hưởng
As per Labor Code Competative salary
Yêu cầu công việc
- Good English & apperance - 1 year experience in the same position is preffered
Yêu cầu hồ sơ
Ảnh hồ sơ
Giấy khám sức khỏe
CMND
Sơ yếu lý lịch

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô:
162 Bạch Đằng, Hải Châu I, Hải Châu, Đà Nẵng, Vietnam
-
-
https://www.brillianthotel.vn
Với vị trí nằm ngay trung tâm thành phố, trên con đường ven sông Hàn thơ mộng đẹp nhất Đà Nẵng, khách sạn Brilliant thực sự là một điểm nghỉ ngơi mà bạn nên dừng chân khi đến với miền Trung Việt Nam. Tiêu chí hoạt động của chúng tôi là luôn hướng tới sự tiếp cận dịch vụ chăm sóc khách hàng cao nhất- pha trộn văn hóa thế giới vào sự tráng lệ của cuộc sống hiện đại. Sự thiết kế của khách sạn tận dụng mọi lợi thế của vị trí xây dựng để bạn vừa có thể ngắm nhìn dòng sông Hàn thanh bình vừa trải tầm mắt ngắm đường chân trời trên biển từ ngay chính ô cửa phòng. Khách sạn cung cấp dịch vụ chăm sóc mọi khách hàng từ những chi tiết nhỏ nhất để bạn có thể cảm nhận được sự chuyên nghiệp trong dịch vụ của chúng tôi. Chúng tôi tự tin bạn sẽ thực sự ngạc nhiên với phong cách dịch vụ gần gũi, thân thiện của đội ngũ nhân viên được đào tạo chuyên nghiệp của khách sạn.
Thông tin liên hệ
-
Phòng Nhân sự
-