Reservation Staff - Nhân viên đặt phòng
- Hạn nộp: 20/03/2023
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
2
Giờ hành chính
Khách sạn/ Khu căn hộ
Tiền sảnh
Nhân viên
14/03/2023 14:32
Mô tả công việc
1. Respond promptly to telephone requests for reservations and process accordingly. 2. Check room and rate availability and accept/reject booking accordingly based on availability. 3. Complete and administer all reservation tasks as assigned and in accordance with established standards and procedures. 4. To review accuracy of the next day reservations ensuring complete details for Front Desk and special requests, which require pre arrangements, are attended to. 5. Maintain comprehensive allotment list, and provide monthly report of actual materialization. 6. To inform the Reservation Supervisor of any problem areas that may occur in the Reservation Department. 7. Have thorough knowledge of all guest rooms and suites, their location, rates and amenities; be familiar with all hotel facilities and services. 8. Maintain close relationship with credit department with regards to credit status and take proper actions, when necessary. 9. Fully aware of the cost budget; maintain pars for supplies; maintain effective inventory control and re-order when pertinent and ensure that they are strictly controlled. 10. To ensure reservation team receive product knowledge training both of this hotel as well as other properties within the group. 11. To ensure, by effective training and communication, the reservation team understand the principles of yield management and room inventory control. 12. To update all document related with the materials for guest booking. 13. To record all voucher or guarantee letter received and cross check with data, which in up dated on to the system. 14. Follow up any pending voucher or guarantee letter and make sure these are received before the arrival of guest. 15. Keep monitor of e-mail received and reply based on the booker made and ensure all the data given is accurate. 16. Know and be familiar with the rate applied and be aware of any new package issue. 17. Using the standardize wording at notes and comments an update from time to time any changes of notes and comments which should be initiated and inform related section accordingly. 18. Reporting to Sales and Marketing Department whenever that room rate is not updated at system. 19. Perform other duties, which are assigned by the superior from time to time.
Quyền lợi được hưởng
Competitive salary. Compulsory insurance as per Labor Law. Service charge and bonus.
Yêu cầu công việc
- BA in English or other relevant qualifications. - 1-year experience in the same position is prefered. - Good English & Vietnamese communication skills.
Yêu cầu hồ sơ
- CV

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô:
162 Bạch Đằng, Hải Châu I, Hải Châu, Đà Nẵng, Vietnam
-
-
https://www.brillianthotel.vn
Với vị trí nằm ngay trung tâm thành phố, trên con đường ven sông Hàn thơ mộng đẹp nhất Đà Nẵng, khách sạn Brilliant thực sự là một điểm nghỉ ngơi mà bạn nên dừng chân khi đến với miền Trung Việt Nam. Tiêu chí hoạt động của chúng tôi là luôn hướng tới sự tiếp cận dịch vụ chăm sóc khách hàng cao nhất- pha trộn văn hóa thế giới vào sự tráng lệ của cuộc sống hiện đại. Sự thiết kế của khách sạn tận dụng mọi lợi thế của vị trí xây dựng để bạn vừa có thể ngắm nhìn dòng sông Hàn thanh bình vừa trải tầm mắt ngắm đường chân trời trên biển từ ngay chính ô cửa phòng. Khách sạn cung cấp dịch vụ chăm sóc mọi khách hàng từ những chi tiết nhỏ nhất để bạn có thể cảm nhận được sự chuyên nghiệp trong dịch vụ của chúng tôi. Chúng tôi tự tin bạn sẽ thực sự ngạc nhiên với phong cách dịch vụ gần gũi, thân thiện của đội ngũ nhân viên được đào tạo chuyên nghiệp của khách sạn.
Thông tin liên hệ
-
Phòng Nhân sự
-