Duty Manager
- Hạn nộp: 30/04/2016
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
HCMC
Làm theo ca
Kinh doanh & tiếp thị
07/04/2016 14:11
Mô tả công việc
- Oversee the entire Front Office operation while on duty and maintain high standards of service at all times - Support Team Members in handling Guest requests and enquires to ensure a positive outcome - Evaluate levels of Guest satisfaction and monitor trends, with a focus on continuous improvement - Ensure regular and VIP Guests are recognized and that the Front Office department operates with a sales attitude and promotes the hotel brand’s loyalty scheme - Maximise room occupancy at best rates and use up-selling techniques to promote hotel services and facilities - Monitor the appearance, standards, and performance of the Front Office Team Members - Ensure Team Members have current knowledge of hotel products, services, pricing, daily events/business and policies, as well as knowledge of the local area - Maintain good communication and working relationships with all hotel departments - Monitor staffing levels to meet cover business demands - Conduct daily pre shift meetings - Assist with staff performance issues in compliance with company policies and procedures - Act in accordance with policies and procedures when working with front of house equipment and property management systems - Respond and report on any guest and/or departmental team member injuries, concerns, complaints or incidents - Establish and build relationships with guests to ensure all service expectations are exceeded
Quyền lợi được hưởng
- Salary : Competitive salary and Bonus - Benefits: 12 days full paid leave a year. - To enjoy the full benefits according to the Labor Code and other regulations. - Service charge.
Yêu cầu công việc
- Duty Management/Guest Relations experience is essential - A strong management experience in either Rooms Division or Food & Beverage - Ability to work shifts - Excellent customer service skills - Has a good command of the English language, both spoken and written - Display a polite and professional attitude to internal and external guests - Excellent attention to detail - Knowledge of housekeeping, food & beverage departments and maintenance.
Yêu cầu hồ sơ
-CV -Cover letter - Related certificates.
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô: 100 - 499
- 48 Trần Đình Xu, phường Cô Giang, Quận 1, Hồ Chí Minh, Việt Nam
- http://www.cititels.com
Công ty TNHH Đầu Tư Quản Lý Cititel là công ty tiên phong trong việc xây dựng, phát triển và quản lý chuỗi khách sạn phân khúc 3 sao, 4 sao. Niềm tự hào của chúng tôi là tất cả các Khách sạn đều tọa lạc tại khu trung tâm của các Thành phố lớn trên cả nước. Với thiết kế ấn tượng, đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, tận tâm và ứng dụng các xu hướng công nghệ hiện đại, tất cả nhằm mục tiêu mang lại sự tiện nghi và thoải mái nhất cho Khách hàng khi lựa chọn trải nghiệm trên hệ thống Khách sạn của chúng tôi. Trong kế hoạch, Công ty TNHH Đầu Tư Quản Lý Cititel dự kiến quản lý khoảng 2000 phòng ở Tp. HCM, Hà Nội, Đà Nẵng, Đà Lạt và các tỉnh thành khác trong cả nước. Với mục tiêu phục vụ hơn 1 triệu khách mỗi năm trong giai đoạn từ đây cho đến năm 2020, Cititel hân hoan chào đón những Tài năng, ham học hỏi và có khát vọng phát triển sự nghiệp trong ngành dịch vụ mến khách gia nhập vào đội ngũ của chúng tôi
Thông tin liên hệ
- Ms Hương