Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Giám sát
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Ẩm thực
Nhà hàng/ Bar/ Pub
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Singapore Management University
Hospitality Management - Đại học
2018 → 2020
Nothing Special
Kĩ năng
Team leader |
Kinh nghiệm làm việc
Captain Restaurant tại Mia Saigon Hotel Boutique
1/2020 → / (5 năm 8 tháng)
Số 2 - 4 đường số 10, Phường An Phú, Quận 2, TP.HCM.
Hard-working, Well-educated 1. Prepare work before shift Assign subordinate staff to prepare tools, supplies, equipment, set up tables and display, clean in charge area Coordinate with other staff to carry out the preparation work Check the preparation work before serving time, welcome guests Support other departments when required 2. Manage the staff in the area in charge of Management , supervise, guide and direct junior staff to fully and accurately perform the work in the area in charge of assignment, arrange service staff to perform the work according to regulations. Support other areas and departments when required 3. Manage the restaurant's assets Check the machines, equipment and items in the area in charge before entering the shift Monitor and check the use tools in the working shift Report to superiors the cases of damage, malfunction, shortage and transfer to the maintenance department. approve and receive goods at the warehouse 4. Directly perform service work if necessary Perform service work when required, when the work intensity is high, when there is a shortage of staff, etc. 5. Carry out the work End of shift and report Assign employees to perform end-of-shift tasks: clean up, clean, etc. Report daily work to superiors at the end of each shift (incidents occur, individual working individuals). good, other ad-hoc tasks,…) Checking all end-shift work in the area in charge of Ending shift, assigning shift to next shift.
Waiter tại Khách sạn Sofitel Plaza Saigon
8/2019 → / (6 năm 1 tháng)
17 Lê Duẩn, Quận 1, TPHCM
Set-up the table according to hotel and brand standard. - Provide menu and introduce about promotion or special dish. - Take order food and beverage from guests - Serve food and beverage - Clean table when guests leave - Keep restaurant always clean and clear - Other tasks as assigned by supervisor or manager.
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Best performance
12/2018
Best performance
Thông tin tham khảo
Bùi Thanh Phong - Captain
Sofitel Saigon Plaza
buithanhphong000126@gmail.com - 0393307169