Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Giám sát
Thỏa thuận
HCMC
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Trung (Giỏi), Khác (nêu rõ tại giới thiệu bản thân) (Khá)
100 - 499
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
PT Tran Khai Nguyen
Trung học
1999 → 2000
Kĩ năng
Teamwork | |
Kỹ năng nghiệp vụ. |
Kinh nghiệm làm việc
Concierge/ Captain bellman tại Vissai Saigon Hotel
12/2011 → 10/2019 (7 năm 10 tháng)
Ho Chi Minh City, Hồ Chí Minh, Việt Nam
Participate actively in welcoming warmly and greeting the guest as soon as guest arrives at the hotel. Assist Doorman / Car Valet in opening all the car doors When the Car Valet is busy or absent, to pick up quickly the luggage from the car’s boot and to send them to the Concierge Desk Area Assist the door girl in opening the hotel doors for the guests Call taxi for guest and record their registration number carefully Give umbrellas to the hotel guests and to make them sign the appropriate voucher Send the guest luggage from the hotel entrance to their room when they "check in" in the shorter time possible. If the luggage has to stand there, to tag the luggage and to give a copy to the guest Pick up the luggage from the when it is requested and to send them to the lobby in the shorter time possible Put a tag on each of them and give a copy to the guest Coordinate with the Front Desk the room numbers and tag numbers to ensure that the correct numbers are collected Send the luggage to the store room when it is required and to keep full records Keep the Store Rooms clean and organized Clean the trolleys used to keep them clean and shiny at any time The Bellboy will bring the messages to the guest rooms or sections/employees of the hotel
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Associate of the year.
2/2016
Nhân viên xuất sắc năm 2016.