Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Huỳnh Trần Thảo Nguyên

Huỳnh Trần Thảo Nguyên

Hồ sơ 5 sao vàng 240 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 31/01/1994, 31 tuổi

Thị Xã Bình Long, Bình Phước

Cập nhật: 10/03/2020

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Chưa có
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh, Ẩm thực

Giới thiệu bản thân

A self-motivated, strong communication abilities and hardworking graduate student in hotel management seeking an position at a highstandard hotel that will apply my skills and experience in customer service tasks, addressing a wide range of needs, issues and complaints with ease and efficiency.

Trình độ học vấn chuyên môn

Suratthani Rajabahat University

Quản trị Nhà hàng - Khách sạn - Đại học

2016 → 2019

Kĩ năng

Teamwork
Problem-Solving Skills
Communication Skills
Organization Skills
Customer Service Skills
Interpersonal Skills

Kinh nghiệm làm việc

Receptionist tại Amari Koh samui

4/2018 → 4/2018 ()

Thailand

On-the-Job Learning and Training (OJLT) Program Front Office Department, Amari Koh Samui Working period: 1 - 30 April, 2018 - Welcomed guests upon their arrival and invite them to revisit - Assisted with answering phone, reservation and kid club - Performed all check-in and check-out tasks with Opera PMS

Waitress tại Amari Koh Samui

5/2018 → 5/2018 ()

Thailand

On-the-Job Learning and Training (OJLT) Program Food & Beverage Department, Amari Koh Samui Working period: 1 - 31 May, 2018 - Provided buffet breakfast service - Responded to guests’ complaints in a timely and professional manner - Strengthened communication skills with kitchen and front of house staff

Housekeeper tại Amari Koh Samui

6/2018 → 6/2018 ()

Thailand

On-the-Job Learning and Training (OJLT) Program Housekeeping Department, Amari Koh Samui Working period: 1 - 30 June, 2018 - Notified superiors on any damages, deficits and disturbances - Ensured all rooms are cared for and inspected according to standards - Checked stocking levels of all consumables and replace when appropriate

Steward - Casual Staff tại Banyan Tree Samui

12/2018 → 12/2018 ()

Thailand

Working period: 30-31 December, 2018 - Stored clean dishes, glasses and equipment appropriately - Collected and cleaned used kitchenware from dining and kitchen areas

Banquet Staff - Casual Staff tại Banyan Tree Samui

4/2019 → 4/2019 ()

Thailand

Working period: 19-20 April, 2019 - Assisted staff in ordering dishes and drinks during event - Prepared tables by setting up linens, silverware and glasses - Maintained a tidy dining area

Waitress, Internship tại Belmond Napasai Koh Samui

7/2019 → 10/2019 (3 tháng)

Thailand

- Provided perfect service of food and beverages. - Adhered to timing standards for products and services. - Ensured the guest feels important and welcome in the restaurant - Provided excellent find-dining experience to ensure satisfaction.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Sumalee Houthawee - Assistant Food & Beverage Manager

Belmond Napasai Koh Samui

sumalee.houthawee@belmond.com - +66 77 429200

Sansanee Kiatkiri, Ph.D. - Lecturer

International School of Tourism - Suratthani Rajabhat University

sansanee@sru.ac.th - +66 95 441 2525

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo