Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyen Bao Ngan

Nguyen Bao Ngan

Hồ sơ 5 sao vàng 123 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 18/11/1992, 31 tuổi

339/2C Đường Lê Văn Sỹ, phường 13, Quận 3, Hồ Chí Minh, Việt Nam

Cập nhật: 07/03/2021

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Trung bình)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Tài chính, kế toán
Lĩnh vực
Nhà hàng/ Bar/ Pub

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

Ho Chi Minh city University of Technology

Business Administration - Đại học

2010 → 2014

Kĩ năng

Tin học văn phòng
Trung thực, có trách nhiệm cao trong công việc.
Kỹ năng nghiệp vụ.

Kinh nghiệm làm việc

Cashier tại Ramana hotel Saigon of VietStar company

3/2015 → 5/2016 (1 năm 2 tháng)

HCMC

• Responsible charge about the money in the shift • Control orders from restaurant • Print non VAT invoice or VAT invoice • Check the rate of Guest Check everyday • Report about sales in restaurant everyday to Finance • Sometimes, accept calls from guest, sell other services in the hotel (gym,pool, spa...)

Diplomat Corporation tại Hotel des Art Saigon of International

7/2016 → 3/2021 (4 năm 7 tháng)

HCMC

Income Auditor • Verify that sales from Rooms, F&B and Other Operating department are correct after Night Manager's review • Verify that guest ledger balance and total of all account detail balances for each room correspond to the system-generated guest ledger and the General Ledger balance • Prepare and share the daily revenue report with accuracy and in due time • Audit & formalise the daily room sales control pack daily including room reconciliation, guest in house control, no-show report, room complimentary report, rebate control • Audit & formalise the daily F&B discount control in order to ensure that all discounts, entertainment checks and officer checks justified and supported with proper documentation Verify and issue all VAT invoices of the day one-invoice portal • Perform the daily VAT output reconciliation and the special tax reconciliation • Prepare and submit all monthly reports to Chief Accountant as per the set deadlines • Prepare and submit the monthly discounts & promotions report to Owning Company in due time Account Receivable • Perform daily posting and allocation of payments in accordance with supporting documents and related remittance from Clients • Coordinate with Reservation and Event deparments to ensure accurate posting of advance deposit for bookings. • Coordinate with Front Office and Reservation departments to prepare Guest Refunds • Perform monthly analysis of Credit Card clearance accounts. • Monitor invoicing and collection processes with accuracy and in timely manner • Monitor AR Aging balance on daily basis and generate related report to be submitted to DOF • Perform constant follow-up on credit limits and high balances reports General Cashier • Guarantee the cash float safety and ensure that the cash float amount is varied to the activity of the outlet • Allow proper control over foreign currency exchange transactions, ensure that hotel exchange rates are properly calculated and monitored with strict respect to local legislation. • Ensure payment security. • Establish procedures to control petty cash disbursement and general rules for employee advances and loans.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile