Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

https://www.hoteljob.vn/ho-so-online/1193410-pham-quoc-khanh 1193410-pham-quoc-khanh.pdf
Phạm Quốc Khánh

Phạm Quốc Khánh

Hồ sơ 5 sao bạc 345 Lượt xem hồ sơ

Nam, 03/02/1994, 31 tuổi

88/2 Võ Thị Sáu, Phường Tân Định, Quận 1, TP Hồ Chí Minh

Cập nhật: 04/01/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Ẩm thực

Giới thiệu bản thân

To innovate, grow and continue my passionate career with an organization where my resourceful experience, administrative skills, supervision and management will add values to organizational operations and to achieve high levels of guests' satisfaction. "True luxury is created by people who love what they do."

Trình độ học vấn chuyên môn

Attended University of Architecture Ho Chi Minh City

Hospitality Management - Đại học

2012 → 2016

Kĩ năng

Kinh nghiệm làm việc

Restaurant Supervisor tại KOBE TEPPANYAKI District 3 and District 1

3/2022 → 1/2024 (1 năm 10 tháng)

Hồ Chí Minh

- Make appointment and interview new employees - Train and assist new associates with required tasks - Arrange colleague roster based on restaurant occupancy and staffs personal requests - Constantly check all preparation, beverage stocks, working area cleanness, equipment, staffs’ appearance and their performance throughout the shift - Take and confirm guests reservation through the restaurant hotline, zalo, website, email... - Suggest new selling promotions and boost financial records by offering staffs up-sell KPI each month and rewards - Make assignments for the deep-cleaning of each working area every week - Manage stocks and expired items - Handle, follow up customer issues and create exceptional experiences - Design menu, festive posters and food name tags... - Check on revenue and collecting payment everyday, handle red invoice issues - Contact tourguide and their agents to host dinner for big groups of touristic guests - Suggest promotion and new set menu for festive season - Follow up the membership list and eating habits of the familiar guests - Work close with head chef to proactively upsell the stocks which is rarely sold

Mong muốn về công việc

Em đang trong quá trình học luyện thi Ielts, cần thêm một công việc part time, casual labor, sẵn sàng cho các vị trí Front of house nhà hàng, khách sạn đang cần.

Giải thưởng

Associate of the year 2021 - JW Marriott Phu Quoc Emerald Bay Resort & Spa

1/2022

Nhân viên xuất sắc nhất bộ phận F&B 2021

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo