Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Văn Chấn Tường

Văn Chấn Tường

Hồ sơ 5 sao 767 Lượt xem hồ sơ

Nam, 04/11/1993, 30 tuổi

772 Đào Trí, Phường Phú Thuận, Quận 7, TPHCM

Cập nhật: 22/05/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 1 09:37 25/09/2021
Liên hệ không thành công 1 18:17 13/05/2021
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
20 - 30 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC, Lâm Đồng
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Hàn (Trung bình)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

- Đam mê công việc thuộc lĩnh vực dịch vụ và chăm sóc khách hàng - Mong muốn mang đến chất lượng dịch vụ tốt nhất cho khách hàng - Cố gắng hoàn thiện bản thân. Vì ngành dịch vụ là nơi rèn luyện con người tốt nhất

Trình độ học vấn chuyên môn

UNIVERSITY OF ECONOMICS AND LAWS

BUSINESS ADMINISTRATION - Đại học

2011 → 2016

Kĩ năng

Tin học văn phòng
Giải quyết phàn nàn
Lắng nghe và xử lý tình huống
upselling
Chăm sóc khách hàng
Sale and Marketing

Kinh nghiệm làm việc

Receptionist - Supervisor tại Saigon Hotel Corporation

6/2015 → 4/2018 (2 năm 10 tháng)

Hồ Chí Minh, Việt Nam

- Assist guests as the manager on duty - Welcome VIP and loyal guests - Assists with and oversees guest check-in and check-out of the hotel - Provides hotel guests with above-and-beyond service - Taking care of guests during and after their stay - Problem-solving - Upselling and promoting hotel rooms and services - Taking reservation - Selling tour and transportation - Assists with cashier functions, including taking large cash amounts and handling invoices for groups and large parties. - Training for a new trainee in Front Desk Agent - Ensures that all front desk employees engage politely and attentively with incoming and departing guests.

E-COMMERCE MANAGER tại Công ty TNHH TM DV Du Lịch Orchids

6/2018 → 4/2018 (2 tháng)

Hồ Chí Minh, Việt Nam

- Supervise the customer service unit of a hotel to ensure compliance with set standards of hospitality and customer service. - Prepare and distribute promotional and advertisement materials to create awareness for hotel products/services. - Manage and monitor the implementation of e-commerce strategies. - Maintain complete knowledge of all the services a hotel provides so as to conduct successful sales. - Explain and notify clients of recent upgrades and available options for hotel services. - To control allocations and room inventory together with the Reservation Team. - Assist Marketing Team with ideas of Digital Marketing activities, social media, and other online presence. - Carry out research and analysis to identify new markets and business opportunities. - Assign job duties to hotel personnel and ensure effective performance of assigned tasks.

Leisure & MICE Sales Manager tại Lotte Hotel Saigon

7/2022 → Hiện tại

Hồ Chí Minh, Việt Nam

- Prospects and develops new business continuously through phone solicitation, outside sales calls, customer visits to the hotel, trade shows, sales blitzes, and direct mail. - Drives and manages group production through improved customer loyalty through excellent account management. - Determines the accounts' needs, Hotel's objectives, and marketing activities of each assigned market/account. - Negotiates transient and group rates for assigned accounts. - Continuously communicates the benefits of the Hotel to clients and has excellent product knowledge. - Understands and is familiar with the fundamentals of assigned accounts. - Identifies new or existing markets/accounts that meet property sales strategy. - Be accountable for all targets and goals set for the area of responsibility. - Develops marketing intelligence, new product ideas, competition activities, new customer trends, and performance.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Best Staff of the Year

2/2019

Best Staff of the Year

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile