Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Giám sát
12 - 20 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Giỏi)
3 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
SAIGON UNIVERSITY
ENGLISH FOR BUSINESS AND TOURISM - Đại học
2010 → 2014
Kĩ năng
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Sáng tạo | |
Nắm bắt tâm lý khách hàng |
Kinh nghiệm làm việc
SUPERVISOR tại Liên Hiệp Thành Resort
9/2016 → 4/2018 (1 năm 7 tháng)
Phu Quoc, Vietnam
Managed front desk area, including greeting guests and responding to phone and in person requests for information • Handled all media and public relations inquiries • Collaborated with other internal departments to ensure guest satisfaction
PROPERTY HANDOVER EXECUTIVE tại Savills Company, The MarQ
5/2021 → 7/2022 (1 năm 2 tháng)
Ho Chi Minh City, Vietnam
• Inspects for defects of the apartment and updates them to the app according to each error category • Inspects and receives the key from the main contractor and changes the apartment password • Reports to team leader the number of units inspected for the day and special cases if any • Checks the cleanliness of the apartment before handing it over to the customer • Prepares the kit (including apartment drawings, keys, magnetic cards, flash drive, resident manuals, etc.) and related documents for the handover date • Welcomes customers at the project and handles over apartments to customers • Records defects of the apartment from the customer if any, coordinates with the contractor and monitors the process of handling errors in the apartment • Updates daily reports on the progress of fixing bugs in the apartment • Schedules an appointment for the customer to check the fault and makes the final water and electricity record • Supports customers with their queries about the building, pink book, etc.
ASSISTANT MANAGER tại 9 Station Hostel
5/2018 → 4/2020 (1 năm 11 tháng)
Phu Quoc, Vietnam
• Performed all check-in and check-out tasks • Maintained utmost discretion when dealing with sensitive topics • Facilitated clear communication between guests, employees, and management • Addressed guests’ needs and resolved problems and complaints • Managed Customer Feedback system • Provided scheduled reports for company reviews
RECEPTIONIST tại Saigon Backpackers Hostel
7/2014 → 6/2016 (1 năm 11 tháng)
Ho Chi Minh City, Vietnam
Welcomed guests with great courtesy • Managed bookings using web-based reservation system • Purchased and maintained office supply inventories, and always careful to adhere to budgeting practices • Did bank transactions and basic bookkeeping • Did other administrative and hospitable functions assigned from time to time
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Thông tin tham khảo
Nguyễn Thị Lê Giang - Quản lý nhóm bàn giao căn hộ
Cong ty BDS Savills Vietnam
nguyenthilegiang0904@gmail.com - 0906661904
Nguyễn Hoàng Lương - Quản lý khách sạn
9 station hostel Phú Quốc
nguyenhoangluong105@gmail.com - 0972 032 538
Michelle Rio Dueña - Giáo viên Tiếng Anh
Trường học Quốc tế Việt Úc
michelle.duenas@vas.edu.vn - 0907146109