Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 3 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Nguyen Tat Thanh Institute of International Education
Hospitality Management - Cao đẳng
2013 → 2016
Major in Hospitality Management. This program equips me with the skill and knowledge to pursue managerial roles in local and international organizations.
Kĩ năng
Time Management | |
Leadership Skill | |
SLOVING PROBLEM | |
COMPUTING |
Kinh nghiệm làm việc
HR Intern tại Khách Sạn Caravelle
11/2015 → 2/2016 (3 tháng)
Hồ Chí Minh
- Collecting application forms on daily basis. - Scheduling candidates to interview for various positions. - Handling other tasks upon request of HR Manager.
Customer Service Employee tại Đài Quan sát Skydeck - Bitexco
7/2016 → 4/2017 (9 tháng)
Hồ Chí Minh
- Working in an observation deck, located on level 49th. - Supporting the guest who come to the observation deck by giving them the knowledge, information and some other fun facts about Ho Chi Minh City.
Visa Officer tại 24H Vietnam Visa Services Co.,Ltd
4/2018 → Hiện tại
Hồ Chí Minh
- Processing visa applications for temporary entry to: Australia, USA, South Korea, Taiwan and Schengen Area in accordance with policy and non-immigrant law of the country destination. - During the Pandemic, preparing official travels dispatch that help my clients to bring their foreign experts, investors, managers and highly-skilled workers come or return to work in Vietnam.
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Excellent Customer Service Employee
11/2016
Perform excellentPerform excellent customer service while working with customer as well as solving problem satisfactory for customer.