Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 3 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
Thỏa thuận
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
500 - 999
Hành chính, nhân sự
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học Văn Lang
Quản trị Khách sạn - Đại học
2016 → 2020
Kĩ năng
Office và các kỹ năng liên quan nghiệp vụ văn phòng | |
Giao tiếp | |
⦁ Team Work. |
Kinh nghiệm làm việc
Admin Officer tại International Scholarship Network
3/2021 → 6/2021 (3 tháng)
Hồ Chí Minh, Việt Nam
Create content for courses and manage facebook, zalo, website pages Schedule Email Marketing to be sent to the right audience Monitor and update necessary records of international students Stay up-to-date with information from high schools, colleges and universities
HR Trainee tại Radisson Blu Resort Phu Quoc
6/2020 → 9/2020 (3 tháng)
Kiên Giang, Việt Nam
Update and report on recruitment situation Assist in the recruitment process and fill positions in a timely manner by coordinating the search and processing of applications, coordinating interview schedules and interviewing candidates for non-exempt positions. Assist in guiding new employees to new jobs and exercising employee rights Support administrative work: Labor contract, Decision to quit, ... Contact the bank to renew, close… company accounts, contact for personal and corporate cards. Order, distribute and track employee uniforms Support in calculating wages for seasonal employees Assist in planning the Employee Party and coordinate with F&B to prepare for Training Orientation,...
HK trainee tại Khách sạn JW Marriott Phú Quốc Emerald Bay
6/2018 → 9/2018 (3 tháng)
Phú Quốc, Việt Nam
The main task is cleaning the room space, public areas, dining areas Coordinate with Receptionist, Technical, and Customer Care departments to check rooms Laundry: Receiving, sorting and performing standard laundry work Uniforms: Ensuring there is always a uniform for employees Public area: clean and clean all spaces in the hotel Florist: plan and prepare flowers according to guests' requirements Inventory: manage and track room items, manage lost and found guests
Banquet server tại Le Méridien Saigon
9/2018 → 4/2019 (7 tháng)
Sài Gòn, Việt Nam
• Time control and organize work to ensure the progress of joint work and maintain quality of service and standards of the restaurant – hotel • To check the hygiene, lights, air conditioners and other service relating to events. • Ability to remember guests 'special features and requirements so I can provide key information to respond to guests' queries • To observe and take care of guests, listen and acquire feedback of guests for appropriate solutions, record all comments of guests to report to authorized superior and summarize all lessons and experiences learnt for training staff.
FB trainee tại Six Senses Côn Đảo
6/2019 → 9/2019 (3 tháng)
Vũng Tàu, Việt Nam
• Greating all guests, introducing menu after taking order and offering advice on the menu • Cleaned of dining area, ensuring that customer had pleasant, hygiene dining experience • Making perfect about to cocktails, coffee and beverage • Delivering outstanding f&b service to customer • Check and prepare the necessary items for the meal • Effectively communicated with kitchen staffs regarding customers allergies and other special requets • Coordinating with related departments: Front Office, Kitchen, ...
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Sinh viên năm tốt năm 2019
10/2019
Học tập tốt Đạo đức tốt Tình nguyện tốt Hội nhập tốt Thể lực tốt
Thông tin tham khảo
Lê Xuân Quý - F&B Manager
Six Senses Côn Đảo
lexuanquy@gmail.com