Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Ngọc Minh Ánh

Nguyễn Ngọc Minh Ánh

Hồ sơ 5 sao vàng 432 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 11/06/1998, 25 tuổi

Quận 12, TPHCM

Cập nhật: 01/12/2021

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 3 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
500 - 999
Công việc mong muốn
Hành chính, nhân sự

Giới thiệu bản thân

Tôi đã từng làm việc ở các vị trí khác nhau trong ngành khách sạn, tôi mong muốn được cống hiến và tạo ra mối quan hệ hợp tác đôi bên cùng có lợi. - Mục tiêu ngắn hạn: có công việc ổn định, trở thành nhân viên xuất sắc và tích lũy thêm kinh nghiệm - Mục tiêu dài hạn: đạt được vị trí nhân viên cấp cao trong 3-5 năm tới

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại học Văn Lang

Quản trị Khách sạn - Đại học

2016 → 2020

Kĩ năng

Office và các kỹ năng liên quan nghiệp vụ văn phòng
Giao tiếp
⦁ Team Work.

Kinh nghiệm làm việc

Admin Officer tại International Scholarship Network

3/2021 → 6/2021 (3 tháng)

Hồ Chí Minh, Việt Nam

 Create content for courses and manage facebook, zalo, website pages  Schedule Email Marketing to be sent to the right audience  Monitor and update necessary records of international students  Stay up-to-date with information from high schools, colleges and universities

HR Trainee tại Radisson Blu Resort Phu Quoc

6/2020 → 9/2020 (3 tháng)

Kiên Giang, Việt Nam

 Update and report on recruitment situation  Assist in the recruitment process and fill positions in a timely manner by coordinating the search and processing of applications, coordinating interview schedules and interviewing candidates for non-exempt positions.  Assist in guiding new employees to new jobs and exercising employee rights  Support administrative work: Labor contract, Decision to quit, ...  Contact the bank to renew, close… company accounts, contact for personal and corporate cards.  Order, distribute and track employee uniforms  Support in calculating wages for seasonal employees  Assist in planning the Employee Party and coordinate with F&B to prepare for Training Orientation,...

HK trainee tại Khách sạn JW Marriott Phú Quốc Emerald Bay

6/2018 → 9/2018 (3 tháng)

Phú Quốc, Việt Nam

 The main task is cleaning the room space, public areas, dining areas  Coordinate with Receptionist, Technical, and Customer Care departments to check rooms  Laundry: Receiving, sorting and performing standard laundry work  Uniforms: Ensuring there is always a uniform for employees  Public area: clean and clean all spaces in the hotel  Florist: plan and prepare flowers according to guests' requirements  Inventory: manage and track room items, manage lost and found guests

Banquet server tại Le Méridien Saigon

9/2018 → 4/2019 (7 tháng)

Sài Gòn, Việt Nam

• Time control and organize work to ensure the progress of joint work and maintain quality of service and standards of the restaurant – hotel • To check the hygiene, lights, air conditioners and other service relating to events. • Ability to remember guests 'special features and requirements so I can provide key information to respond to guests' queries • To observe and take care of guests, listen and acquire feedback of guests for appropriate solutions, record all comments of guests to report to authorized superior and summarize all lessons and experiences learnt for training staff.

FB trainee tại Six Senses Côn Đảo

6/2019 → 9/2019 (3 tháng)

Vũng Tàu, Việt Nam

• Greating all guests, introducing menu after taking order and offering advice on the menu • Cleaned of dining area, ensuring that customer had pleasant, hygiene dining experience • Making perfect about to cocktails, coffee and beverage • Delivering outstanding f&b service to customer • Check and prepare the necessary items for the meal • Effectively communicated with kitchen staffs regarding customers allergies and other special requets • Coordinating with related departments: Front Office, Kitchen, ...

Mong muốn về công việc

Tôi mong muốn tìm được môi trường làm việc phù hợp, có thể phát triển bản thân và cống hiến

Giải thưởng

Sinh viên năm tốt năm 2019

10/2019

Học tập tốt Đạo đức tốt Tình nguyện tốt Hội nhập tốt Thể lực tốt

Thông tin tham khảo

Lê Xuân Quý - F&B Manager

Six Senses Côn Đảo

lexuanquy@gmail.com

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile