Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Thị Ngọc Linh

Nguyễn Thị Ngọc Linh

Hồ sơ 5 sao vàng 121 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 24/11/1995, 29 tuổi

Binh Tan, Ho Chi Minh

Cập nhật: 23/11/2020

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
5 - 8 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC, Kiên Giang
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

A staff with 3-year experience in hospitality wishes for working international working environment, so as to acknowledge more of serving and bringing the best service to customers

Trình độ học vấn chuyên môn

University of Finance & Marketing

Business English - Đại học

2014 → 2018

Good Degree

University of Finance & Marketing

Hospitality administration - Đại học

2013 → 2017

Good Degree

Kĩ năng

Team working
Negotiation and presentation
English Speaking & Writing
Organization

Kinh nghiệm làm việc

Receptionist tại Laluna saigon hotel

3/2017 → 3/2019 (2 năm )

Nguyen Xuan Khoat, Ben Nghe, Quan 1

Proceed check-in, check-out Issue VAT for guest Serve breakfast Selling tour package Solving guests problems

Receptionist tại Premier Village Managed by Accorhotels

8/2019 → / (5 năm 10 tháng)

Ong Doi Cape, An Thoi, Phu Quoc

Read trace, logbook, recieve guests' request and follow until it's all done Handing phone calls, and solve guests' problems and complains Check room assignment 4 days in advance Check ACDC of member guests 3 days in advance to share with FD team and other related Departments Attend meetings daily Check VIP preferences, especially returned guests Proceed check-in,check-out according to the SOP standard Issue E-VAT and solve incurred problems Recieve bookings from walking guest Make sure to trace out rooms properly Operate buggy service

Reception intern tại Ibis saigon airport

11/2017 → 3/2018 (3 tháng)

2 Hong Ha, Tan Binh, Ho Chi Minh

Aiport welcoming Check-in, check-out guests Recieve internal and external phone calls Answer guests' enquiries and questions Escort guests to their room Solving guests problems

Mong muốn về công việc

An international working place, with salary from 6 million VND

Giải thưởng

Product knowledge at Premier Village resort

10/2020

The winer in the competition with other departments. I can learn and understand deeply about products in resort. Besides, I have a strong knowledge about Accorhotels, Accor members, and core value that the brand wants to bring to all members.

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo