Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
5 - 8 triệu
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Tiền sảnh
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
University of Finance & Marketing
Business English - Đại học
2014 → 2018
Good Degree
University of Finance & Marketing
Hospitality administration - Đại học
2013 → 2017
Good Degree
Kĩ năng
Team working | |
Negotiation and presentation | |
English Speaking & Writing | |
Organization |
Kinh nghiệm làm việc
Receptionist tại Laluna saigon hotel
3/2017 → 3/2019 (2 năm )
Nguyen Xuan Khoat, Ben Nghe, Quan 1
Proceed check-in, check-out Issue VAT for guest Serve breakfast Selling tour package Solving guests problems
Receptionist tại Premier Village Managed by Accorhotels
8/2019 → / (5 năm 10 tháng)
Ong Doi Cape, An Thoi, Phu Quoc
Read trace, logbook, recieve guests' request and follow until it's all done Handing phone calls, and solve guests' problems and complains Check room assignment 4 days in advance Check ACDC of member guests 3 days in advance to share with FD team and other related Departments Attend meetings daily Check VIP preferences, especially returned guests Proceed check-in,check-out according to the SOP standard Issue E-VAT and solve incurred problems Recieve bookings from walking guest Make sure to trace out rooms properly Operate buggy service
Reception intern tại Ibis saigon airport
11/2017 → 3/2018 (3 tháng)
2 Hong Ha, Tan Binh, Ho Chi Minh
Aiport welcoming Check-in, check-out guests Recieve internal and external phone calls Answer guests' enquiries and questions Escort guests to their room Solving guests problems
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Product knowledge at Premier Village resort
10/2020
The winer in the competition with other departments. I can learn and understand deeply about products in resort. Besides, I have a strong knowledge about Accorhotels, Accor members, and core value that the brand wants to bring to all members.