Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Phạm Bảo Anh

Phạm Bảo Anh

Hồ sơ 5 sao bạc 835 Lượt xem hồ sơ

Nam, 23/11/1988, 35 tuổi

Hồ Chí Minh

Cập nhật: 12/03/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 10 đến 20 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
20 - 30 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Kinh doanh & tiếp thị

Giới thiệu bản thân

Make a difference in the job and challenging environment with Sales & Marketing.

Trình độ học vấn chuyên môn

Dimension International College, Singapore

Hospitality Management - Cao đẳng

2009 → 2012

Kĩ năng

kỹ năng lập kế hoạch, kiểm soát kế hoạch
Kỹ năng thuyết phục khách hàng
kỹ năng giám sát
Kỹ năng giao tiếp ứng xử, làm việc nhóm, tư duy xử lí tình huống
upselling
Teamwork

Kinh nghiệm làm việc

Reservation cum E-Commerce Manager tại Paragon Saigon Hotel

7/2023 → Hiện tại

Hồ Chí Minh

• Ensure the departmental budgets are strictly adhered to. • Make reports and draw up statistics to Director of Sale & Marketing • Control the Room revenue, the average room rate, and enhance the sales strategy. • Ensure that the statistics data concerning the daily operations of the Reservation department are correctly recorded • Optimize the sales by suggestive selling; train staff on selling techniques and ensure that they are implemented • Supervise the handling process of all reservations obtained through travel agency or tour operator and check accordance to contracts • Reviews at all times the selling status and rates of all package plans. • Manage all online activity in relation to traffic acquisition, sales, and conversion. • Develop and implement ecommerce strategy in order to improve website performance. • Develop strategies for sales and service effectiveness. Identify and recommend new sales initiatives for accelerated growth.

Online Sales Manager tại Silverland Hotels & Spas Group

3/2013 → 3/2016 (3 năm )

Ho Chi Minh

• Sales & customer service management. • Develop strategies for sales and service effectiveness. • Sales and customer service representatives in difficult customer situations. • Set up booking online system and training for the new property. • Be responsible for sales online targets to achieve profitability goals.

Ecommerce Manager tại Eastin Grand Hotel Saigon

3/2016 → 5/2017 (1 năm 2 tháng)

Ecommerce Manager

• Sales & customer service management. • Use Comanche software to track and manage sales targets, lead response, and customer service inquiries. • Develop strategies for sales and service effectiveness. • Identify and recommend new sales initiatives for accelerated growth. • Make and implement sales online action plans by myself. • Be responsible for sales online targets to achieve profitability goals. • Contact & find out potential customers and manage relationships with customers to achieve profitability goals. • Report to the Senior Director of Sales & Corporate Office in Thailand (Absolute Hotel & Services)

Online Sales Manager tại Sunset Sanato Resort & Villas Phú Quốc

4/2021 → 2/2023 (1 năm 10 tháng)

Phú Quốc

• Manage all online activity in relation to traffic acquisition, sales, and conversion. • Develop and implement eCommerce strategy in order to improve website performance. • Create and maintain positive client relationships to build a business. • Develop strategies for sales and service effectiveness. Identify and recommend new sales initiatives for accelerated growth. • Develop and maintain sales records of sales meetings, sales calls, new sales, closed sales, follow-up activities, etc. • Be responsible for sales online targets to achieve profitability goals.

Group Sales Manger tại IHM (INDOCHINA HOSPITALITY MANAGEMENT)

6/2017 → 10/2017 (3 tháng)

Hồ Chí Minh

• Set up the Online Travel Agent Channel for new property (Hoi An, Ninh Thuan) • Work with General Manager on the Marketing & Hotel website. Develop strategies for Sales. • Be responsible for sales online targets to achieve profitability goals (02 properties). • Create events in the hotel during the year (parties, launching events). • Follow-up events are done by the Resort

Ecommerce Manager tại WINSUITES SAIGON HOTEL

3/2019 → 2/2021 (1 năm 11 tháng)

HCMC

• Sales & customer service management. • Develop e-commerce sales strategies to meet revenue and growth targets. • Implement and utilize analytics to track sales trends and identify opportunities for growth. • Sales and customer service representatives in difficult customer situations. • Be responsible for sales online targets to achieve profitability goals.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile