Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Bùi Ngọc Cương

Bùi Ngọc Cương

Hồ sơ 5 sao bạc 105 Lượt xem hồ sơ

Nam, 25/10/1993, 30 tuổi

Phú Nhuận - HCM

Cập nhật: 09/02/2022

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Trung bình)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
100 - 499

Giới thiệu bản thân

 Striving to become a good saleman who understands customer psychology well and be a friend of customers in any industry;  Integrate and build company culture where I work;  Desire to work in many different positions to contribute to the success of the company

Trình độ học vấn chuyên môn

Ha Noi Electric Power University

Electrical Engineering - Đại học

2010 → 2016

Kĩ năng

Kinh nghiệm làm việc

Consulting & Sale Executive tại TCL . ELECTRONIC COMPANY

1/2015 → 2/2016 (1 năm 1 tháng)

HCM

 Online Business Management;  Consulting & Answering Customer’s Questions about Product Information & Promotion  Monitor production process & check product quality  Orders Processing & Management

Merchandiser tại NHAT HANH GARMENT COMPANY

2/2016 → 3/2020 (4 năm )

HCM

 Receiving Orders;  Order processing;  Commodity production planning;  Monitor production process;  Check & Ensure product quality is always good before products are delivered to customers

Customer Service Executive & E-Commerce Team Leader tại Gumac Joint Stock Company

4/2020 → 10/2021 (1 năm 5 tháng)

HCM

 Arrange the work schedule for the live stream team  To make action plan for livestream team each week/month to report to Directly Manager  Summarizing sales and evaluating the quality of livestream after each broadcast;  To set online business plan for each quarter, year and set specific strategy for each month  Managing to the samples warehouse & the livestream area  Support customer care based on all comments on social networks and suggest improvement options for the team / other departments to improve service & product quality.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile