Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Giám sát
12 - 20 triệu
Kiên Giang
Tiếng Anh (Khá), Tiếng Trung (Trung bình)
Trên 5.000
Ẩm thực
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Banking of university
Banking - Đại học
2009 → 2013
Kĩ năng
Giải quyết phàn nàn | |
upselling | |
Pha chế | |
Communication skill | |
Leadership Skill |
Kinh nghiệm làm việc
Team Leader- The Palace tại Dream Cruises
6/2018 → 10/2021 (3 năm 3 tháng)
Singapore
• Responsibility for take care VIP guest • Provided excellent guest satisfaction and increased productivity standards by utilizing available resources. • Check restaurant on daily basis to ensure cleanliness. + Guest relation: -to build good relationship with guests and regular patrons -to handle guest complaints effectively and diplomatically -to foster an environment of guest satisfaction for the guest or anyone who is requesting service that includes co-worker and support departments
Waiter/Food & Beverage Seller tại Star Cruises
7/2017 → 4/2018 (9 tháng)
Malaysia
• Upsell all new promotions • Served in International Buffet Restaurant
Waiter tại The Society Bar and Grill
11/2015 → 5/2016 (5 tháng)
Ho Chi Minh
• Serving foreigners Western food Responsibility for required from the guest • Taking order all of wine • In charge for parties
Waiter tại Intercontinental Hotel
3/2015 → 9/2015 (6 tháng)
Ho Chi Minh
• Serving foreigners with the Italian food • Greeting customers politely and show them to a table right away and then explain the item on the menu clearly • The most important thing is to make the guest happy • It’s really important to have good listening skill because you have to find out exactly what each person wants and give it to them right away.
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
The best seller and guest commendation and The Dream Maker
1/2021
• Outstanding guest/employee relation and communication skills. • Time management and organizational skills. • Proactive attitude to work. • Strong ability to solve practical problem effectively with internal and external customers. • Ability to calculate figures and amount, proportion, percentages and volumes to track inventory, controls and hotel financial statements. • Resolve guest concerns and complaint in order to maintain a positive atmosphere. • Exceptional Interpersonal • Highly Responsible and Reliable • Quick Thinking, Can Handle Pressure • Personal Appearance • Communication Skills and Selling Skills
Thông tin tham khảo
Ural Korkmar - Fleet Palace Director
Genting Cruise Lines
ural.korkmaz@dreamcruiseline.com