Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Ngọc Thạch

Nguyễn Ngọc Thạch

Hồ sơ 5 sao vàng 504 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 08/10/1993, 31 tuổi

Phú Quốc, Kiên Giang

Cập nhật: 29/09/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc, Nước ngoài
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

HO CHI MINH UNIVERSITY OF FOREIGN LANGUAGES AND INFORMATION TECHNOLOGY

Tourism and Hospitality. - Đại học

2011 → 2015

Kĩ năng

Communication skill
Hard - working & work under pressure
Adaptability
Teamwork

Kinh nghiệm làm việc

F&B Attendance tại TTC Hotel

10/2015 → 10/2016 (1 năm )

TP Hồ Chí Minh

- Getting order, serving or transfer to related department. - Ensuring hygiene at workplace, support another department to provide service to customer. - Receiving complaints, feedback and support to customer.

Customer Service Agent tại Savills Việt Nam - Chi nhánh Hồ Chí Minh

11/2017 → 10/2019 (1 năm 10 tháng)

TP Hồ Chí Minh

- Receiving information. complaints and feedback or transfer to related department to resolve. - Supporting customer, providing the best service to customer. - Supporting some of administrative duties.

Secretary to OPS and Asset / Management cum Human / Resources & Administrator. tại MILTON HOLDING STOCK COMPANY

11/2019 → Hiện tại

HCMC

HR& Admin: - Responsible for administrative work, domestic & external. - Recruitment according to requirements of departments. - Follow-up timekeeping & annual leave, insurance, ensuring rights and duties of laborers. - Tasks as required by the direct manager. Secretary: - Management of Assets and Operations of the Building. - Drafting and publishing building operating regulations - Management of accommodation of residents. - Resolving problems, receiving complaints and feedback to residents. - Drafting and promulgating notices related to operations of the building. - Responsible for activities of engineering, security, cleaning, accommodation, kitchen... - Connection between the Management Office and Residents. - Planning and organizing events. - Welcome Internal & External Customers. - Estimating operation budgets, responsible for weekly/ monthly reports to the direct manager.

Mong muốn về công việc

Looking forward to working in a professional, dynamic and challenging environment, improving knowledge and professional experience. Maximum effort to successfully complete the assigned tasks, contribute to building a personal career, contributing to the development of the company.

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo